موضوعات داغ

فیس لیفت چری آریزو 6 با ظاهری جدید معرفی شد؛ پوست اندازی سدان لوکس چری

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

زمانی خودروسازان چینی بعد از طراحی و ساخت محصولی آن را برای چندین سال در بازار عرضه می کردند، اما اکنون شرایط تغییر کرده و با رشد بسیار سریعی که خودروسازان چینی دارند، به طور مستمر شاهد بروزرسانی محصولات آنان هستیم تا بازار خود را در بازارهای جهانی بویژه بازار محلی چین از دست ندهند.

شرکت خودروسازی چری در حال حاضر یکی از بزرگ ترین خودروسازان چینی به شمار می رود که محصولات آن در بیشتر بازارهای جهانی بویژه بازار کشور خودمان عرضه شده و توجه ویژه ای بر روی بروزرسانی برندهای موفق خود در بازار دارد، از جمله خودروی چری آریزو 6 که به تازگی شاهد انتشار تصویری از آن قبل از معرفی رسمی در کشور چین هستیم که تغییرات زیادی را در قسمت جلوی آن نشان می دهد.

این خودرو هنوز به طور رسمی معرفی نشده، اما تصاویر منتشر شده از آن بخوبی طراحی ظاهری آن را بدون هیچگونه پوشش استتاری نشان می دهد. البته چینی ها به پوشش استتار اعتقادی ندارند و همیشه قبل از معرفی رسمی، چهره جدید محصولاتشان به طور کامل مشخص می شود و تنها بعد از معرفی رسمی آنان باید به دنبال جزییات فنی خودروها باشیم.

در تصاویر جدیدی که از خودروی چری آریزو 6 جدید منتشر شده است، می توانیم شاهد تغییرات زیادی در قسمت جلو باشیم که اصلی ترین و مهم ترین آن را یک جلوپنجره بسیار بزرگ شامل می شود که شباهت نزدیکی به طراحی جلوپنجره محصولات نسل قبل کمپانی خودروسازی هیوندای دارد.

.با تغییر جلوپنجره اتومبیل، مجموعه سپر آن هم به کلی تغییر کرده و برای جذاب تر کردن ظاهر خودرو، در اطراف آن شاهد نصب چراغ های LED با حاشیه های کرومی هستیم که قطعا در زیبایی بیشتر ظاهر خودرو تاثیرگذار بوده اند. چراغ های اصلی روشنایی هم پس زمینه تاریکی دارند تا اندکی چاشنی خودروهای اسپرت به این خودروی سدان چری اضافه شود.

چری آریزو 6

علاوه بر قسمت جلو، طراحی عقب نیز اسپرت تر از قبل شده و قاب مشکی رنگ چراغ های عقب به این مهم افزوده است. چراغ های عقب با یک طراحی کاملا جدید حالتی یکپارچه به خود گرفته و به یکدیگر متصل شده اند و کمی پایین تر از چراغ های عقب، می توانیم مجموعه سپر کاملا جدید را شاهد باشیم که از حجم آن کاسته شده، اما طراحی بهتری نسبت به قبل خود دارد.

در حال حاضر تصویری از داخل کابین این خودرو منتشر نشده، اما بدون شک همانند تغییرات بسیار خوب خارجی، می توانیم در داخل کابین هم انتظار تغییرات خوبی را داشته باشیم که پس از معرفی رسمی به جزییات بیشتر آن دسترسی پیدا خواهیم کرد.

همراه با انتشار این تصاویر، اطلاعاتی هم منتشر شده است که ادعا می کند این خودرو دارای طول کلی 4.68 متری، عرض 1.82 متری، ارتفاع 1.49 متری و فاصله بین دو محور 2.67 متری است که مقایسه آن با مدل های فعلی که در بازار کشور هم عرضه می شود، نشان از ابعاد گسترش یافته این خودرو به غیر از ارتفاع دارد. با این حال منابع خبری مدعی هستند که چری آریزو 6 جدید با همان موتورهای قبلی به بازار عرضه خواهد شد.

خرید چری آریزو 6

برای خرید مدل های فعلی چری آریزو 6 که در بازار کشور وجود دارند، می‌توانید به شماره 09915010148 از طریق واتسپ پیام دهید، و نمایندگی رضایی روشن تهران با شما جهت مشاوره تماس خواهد گرفت. در صورت تمایل می‌توانید از طریق همین شماره با کارشناسان فروش این نمایندگی نیز تماس بگیرید. در صورت خرید از این نمایندگی در تهران، یک سال کارواش رایگان به خریدار هدیه داده می شود.

همچنین می توانید در وبسایت رضایی روشن تمامی اطلاعات محصولات مدیران خودرو را مشاهده و از آخرین شرایط فروش آگاه شوید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/11
پشتش که زده آریزو ۵