موضوعات داغ

تخفیفات ویژه خدمات پس از فروش گروه بهمن در طرح پاییزه

عکس مطلب اول

خدمات پس از فروش گروه بهمن در راستاي ارتقاي رضایتمندي مشتريان محصولات شركت بهمن موتور، طرح تخفیفات پاییزه از تاريخ 12 مهر تا 16 آبان ماه در 82 نمايندگي‌ منتخب در سراسر كشور اجرا مي کند.

علیرضا توکلی طرقی مدیر توسعه فروش و خدمات گروه بهمن گفت: طبق برنامه تنظیم شده، طرح "تخفیفات پاییزه" جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان شرکت بهمن موتور از 12 مهر ماه به مدت 26 روز کاری اجرا می شود.

توکلی طرقی در خصوص خدمات قابل ارائه این طرح توضیح داد: به طور کامل بازدید سطح سیالات (ضد یخ، روغن ترمز و هیدرولیک، منبع آب شیشه شور و...)، وضعیت تایرها، صحت عملکرد قطعات ایمنی مانند لنت ها، برف پاکن ها و نور چراغ ها رایگان است. علاوه بر آن عیب یابی با دستگاه دیاگ و تعویض فیلترها و روانکارها بدون پرداخت اجرت در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار 20 درصد تخفیف درقیمت فیلترها و روانکارها و 50 درصد تخفیف به مشتریان در اجرت سرویس های ادواری ارائه می کنیم.

توکلی با اشاره به اینکه طرح مذکور تا شانزدهم آبان ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: دارندگان خودروهای هاوال H2 و H9،B30، ، مزدا 3، وانت کاپرا و کارا شامل این طرح می شوند و می توانند با مراجعه به نمایندگی های منتخب شرکت بهمن موتور در سطح کشور از خدمات ویژه استفاده کنند.

مدیر توسعه فروش و خدمات گروه بهمن با اشاره به اینکه 82 نمایندگی بهمن موتور در سطح کشور آماده خدمت‌رسانی سریع، با کیفیت و اطمینان بخش به مراجعه کنندگان هستند، تصریح کرد: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا، مشتریان استان تهران و البرز می توانند به صورت غیر حضوری و در مکان مورد نظر خود از طریق خدمات سیار موبایل سرویس، با شماره گیری 48081 یا نرم افزار موبایل گروه بهمن درخواست‌ خود را ثبت و از این طرح استفاده کنند. همچنین می توانند جهت دریافت آنلاین (بر خط) نوبت پذیرش برای مراجعه حضوری یا آگاهی از محل نمایندگی ها، به سایت گروه بهمن مراجعه کنند.

لینک نصب موبایل اپ :

https://bahman.ir/page/after-sale-services

لینک نوبت دهی اینترنتی :

https://bahman.ir/online-service/Booking/bm

لینک مشاهده نمایندگان ارائه دهنده طرح تخفیفات پاییزه :

https://bahman.ir/uploads/ckeditor/list-tarhe-payiz99.pdf

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد