موضوعات داغ

معرفی خدمات پس از فروش در نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو کد 102 شریعتی

عکس مطلب اول

شرکت پرشیا خودرو همواره در تلاش بوده است تا خدمات را در تمام نمایندگی ها و شعب خود در سراسر کشور، طبق استاندارد های سخت گیرانه و رسمی خود گسترش دهد. یکی از اهداف مهم این شرکت، ارائه خدمات با کیفیت و رعایت استانداردهایی کاملا هم ردیف با استانداردهای دفتر مرکزی در سطح نمایندگی های خود بوده است.

*

مجموعه پرشیا خودرو به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، با پشتیبانی و حمایت کامل از توسعه فعالیت های نمایندگان خود و با نظارت مستمر بر این فعالیت ها، قصد دارد خیال مشتریان محترم را، از دریافت خدمات استاندارد و با کیفیت آسوده نماید. به همین بهانه به سراغ یکی از قدیمی ترین شعب پرشیا خودرو واقع در شهر تهران و خیابان شریعتی رفتیم تا بیشتر با خدمات این نمایندگی آشنا شویم.

در خدمت جناب آقای افراسیابی هستیم، مدیریت محترم نمایندگی پرشیاخودرو کد 102 شریعتی و از ایشان در مورد خدمات این مجموعه و همینطور طیف جدید خدمات در این نمایندگی سوال می کنیم.

جناب آقای افراسیابی لطفا در مورد مجموعه پرشیا خودرو کد 102 یا شریعتی برای ما بگویید؟

مجموعه شریعتی به عنوان دومین نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو و باسابقه ترین نمایندگی بعد از دفتر مرکزی در جاده مخصوص، اهداف مهمی را در جهت توسعه خدمات در پرشیا خودرو دنبال می کند. این خدمات در حوزه های مختلفی ارائه می شود که بعضی از آنها قبلا در مقیاس کوچک‌تر وجود داشته و ما به دنبال توسعه ی آن‌ها هستیم و بعضی از آن ها کاملا جدید هستند.

خدماتی مانند فروش و خدمات پس از فروش خودروهای ب ام و و مینی ، فروش رینگ و لاستیک های استاندارد ب ام و و مینی و در کنار آن، خدماتی همچون تیونینگ بدنه، رپینگ، دیتیلنگ خودرو، ارائه انواع کاور های شفاف و مات که کما فی السابق در نمایندگی مرکزی شریعتی وجود داشته و دارد. اما با توجه به اینکه در روال قبلی فعالیت ها، این نمایندگی فروش محور و مرکز اصلی فروش رینگ و لاستیک بوده است، این خدمات جانبی که عنوان شده گسترده نبوده و نقش معنی داری در سبد خدماتی نمایندگی مرکزی شریعتی نداشته اند. این مجموعه در فاز جدید فعالیت های خود از ابتدای تیرماه امسال، 3 فعالیت عمده را آغاز کرده است.

در مورد فاز جدید فعالیت های مجموعه نمایندگی مرکزی شریعتی توضیح دهید؟

مهمترین فعالیت جدید این مجموعه که به سبد خدماتی آن اضافه گردیده، راه اندازی بخش صافکاری و نقاشی با ارائه خدماتی مانند صافکاری بدون رنگ یا PDR و لکه گیری های سطحی است. ما در مجموعه شریعتی یک بخش اختصاصی برای این خدمات در نظر گرفته ایم و مشتریان محترم پرشیا خودرو می توانند برای دریافت خدمات صافکاری و نقاشی به نمایندگی ما مراجعه کنند. در صورت نیاز به خدمات عمده مثل صافکاری و نقاشی های پیشرفته تر، ما از کارشناسان دفتر مرکزی پرشیا خودرو کمک خواهیم گرفت. اما تمام تلاش ما این است صفرتا صد تمامی این خدمات در نمایندگی شریعتی انجام شود تا مشتری محترم بتواند خودرو خود را در محل رصد کرده و پیشرفت کار را ببیند.

همچنین تا قبل از شروع فاز جدید فعالیت های نمایندگی مرکزی شریعتی، خودروها برای انجام خدمات دیتیلنگ و تیونینگ خودرو به نمایندگی مرکزی ارجاع داده می شدند. اما با گسترش خدمات این مجموعه، تمام خدمات دیتیلنگ و تیونینگ خودرو را در محل خود نمایندگی انجام می دهد.

فعالیت جدید دیگر این مجموعه که همگام با دفتر مرکزی پرشیا خودرو شروع شده است، بخش فروش محصولات مراقبت از خودرو است. محصولاتی مانند افزودنی های بنزین و اکتان بوستر با برند پرشیا ساین در این بخش به مشتریان محترم ارائه می شود.

همچنین بخش فروش اکسسوری و لایف استایل پرشیا خودرو با نام تجاری "پرشیاتو" نیز درکنار اکسسوری و لایف استایل های اورجینال ب ام و مینی که قبلا در مجموعه وجود داشت، در دسترس مشتریان است. محصولاتی مانند کوله پشتی ب ام و و مینی، جاکلیدی، کاور سوئیچ، هولدر های کت، نظم دهنده های صندوق عقب و... که جذابیت های فراوانی را برای مشتریان و علاقمندان دارد، در بخش فروش اکسسوری و لایف استابل مجموعه پرشیا خودرو شریعتی به فروش می رسد.

بخش قطعات پرشیا ساین هم که به تازگی در سبد محصولات پرشیا خودرو قرار گرفته است، به عنوان قطعات باکیفیت و مقرون بصرفه خودروهای ب ام و معرفی شده است. قطعات پرشیا ساین، از قطعات تولید شده توسط قطعه سازان مورد تائید شرکت BMWتامین می شود، برای آن دسته از مشتریانی که خودروهای آن ها از گارانتی خارج شده و یا مدل خودروها قدیمی است و لذا استفاده از قطعات گران قیمت Genuine توجیه اقتصادی ندارد، گزینه مناسبی است و این قطعات در نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو شریعتی قابل تهیه است.

از دیگر خدمات جدید و پرطرفدار ما در زمینه خرید و فروش خودرو های کارکرده و دست دوم، خدمات کارشناسی فنی و بدنه و قیمت گذاری خودرو است که برای برند های ب ام و و مینی انجام می دهیم و در آینده برای سایر برند های وارداتی نیز انجام می شود.

در پرشیا خودرو شریعتی چه خدمات در حوزه دیتیلینگ خودرو ارائه می شود؟

خدمات دیتیلنگ خودرو که شامل صفرشویی خودرو، خدمات پولیش بدنه و رنگ، رپینگ خودرو، نصب انواع کاورهای محافظتی شفاف و مات و سرامیک خودرو است، طبق استاندارد های سراسری پرشیا خودرو و با متریال با کیفیت به صورت گسترده در نمایندگی مرکزی شریعتی ارائه می گردد.

ارائه خدمات برای انواع برندهای لوکس دیگر نیز دستور کار شما وجود دارد؟

همانطور که مطلع هستید خدمات دیتیلینگ، تیونینگ، صافکاری و نقاشی بدون رنگ در مجموعه پرشیا خودرو در گذشته فقط برای خودروهای ب ام و و مینی ارائه می‌شد اما بنا به نیاز بازار و همچنین درخواست مشتریان، ما این خدمات را برای خودروهای دیگر مانند لکسسوس، ولوو و بنز نیز ارائه می دهیم و صاحبان این خودروها می توانند با مراجعه به نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو شریعتی از این خدمات استفاده کنند.

برای بهترین کردن تجربه مشتریان چه تمهیداتی را در نظر گرفته اید؟

ما در جهت ایجاد تجربه هر چه بهتر برای مشتریان عزیر و ارتقای استاندارهای مشتری مداری تصمیم گرفته ایم چیدمان و فضای نمایندگی را بازبینی و بروز رسانی کرده و چهره ی جدیدی ایجاد کنیم. این اقدامات با رویکرد ایجاد سهولت هرچه بیشتر در دسترسی مشتریان محترم، به خدمات و محصولات مورد نظر آنها، انجام می شود. ما با ایجاد این تغییرات به دنبال آن هستیم که ضمن ایجاد یک تجربه خوشایند در مشتریان فعلی، رضایت مشتریانی را کسب کنیم که سابقا از خدمات ما استفاده می کردند و شاید درمواردی رضایت کافی از خدمات ما را نداشته اند.

برای مراجعین و مشتریان نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو شریعتی چه آفرها و تخفیفاتی را در نظر دارید؟

با توجه به قرارگرفتن نمایندگی پرشیاخودرو شریعتی در محدوده طرح ترافیک، ما هزینه حضور مشتریان را در طرح ترافیک متقبل می شویم. همین طور در بخش فروش محصولات مراقبتی خودرو مثل ادتیوها و مکمل ها پرشیاساین و اکسسوری و لایف استایل های پرشیاتو، با توجه شروع فروش آن ها، تخفیفات آغازین قابل توجهی برای مشتریان محترم لحاظ می گردد. لازم به ذکر است خدمات صافکاری و نقاشی این مجموعه با تخفیفاتی بیش از تعمیرگاه دفتر مرکزی ارائه می شود و برای بخش تیونینگ نیز تخفیفاتی در نظر گرفته شده است. همچنین در ادامه و به مناسبت های مختلف تخفیفات دیگری را برای مشتریان این نمایندگی در نظر خواهیم گرفت.

در انتها از مشتریان عزیز دعوت می کنیم تا با حضور در نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو کد 102 شریعتی به آدرس تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه طالقانی، نبش کوچه گوهر و یا با تماس با تلفن : 1885 داخلی 3 از خدمات این نمایندگی بهره مند شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد