موضوعات داغ

شاسی بلند دیگنیتی گروه بهمن به زودی در بازار عرضه می شود

عکس مطلب اول

گروه بهمن تصمیم دارد تا از طریق یک برنامه مدون، تنوع سبد محصولات خود را افزایش دهد. به همین منظور محصول جدیدی را برای عرضه به بازار ایران در نظر گرفته است. این محصول با نام شاسی بلند دیگنیتی شناخته می‌شود.

دیگنیتی در حال حاضر مراحل تست نهایی و پیش تولید را سپری می‌کند و به زودی به خط مونتاژ گروه بهمن وارد خواهد شد. این خودرو در حقیقت یک شاسی بلند از گروه خودروسازی دانگ فنگ است که با نام دانگ فنگ ix5 شناخته می‌شود. گروه بهمن پیش‌بینی می‌کند طی دو ماه آتی از این خودرو رونمایی شده و سپس به بازار عرضه شود.

ویژگی‌های دیگنیتی

مشخصه‌های مثبت شاسی بلند دیگنیتی را می‌توان در چند مورد خلاصه کرد که عبارتند از: ابعاد و اندازه نسبتا بزرگ، ظاهر زیبا، امکانات رفاهی و ایمنی گوناگون و موتور توربوشارژر. گروه بهمن امیدوار است شاسی بلند دیگنیتی با تکیه بر این مزایا، مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

گروه بهمن در حوزه ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش نیز از شرکت‌های موفق بازار محسوب می‌شود. در جدیدترین گزارش سالانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) ، گروه بهمن مقام اول خدمات فروش خودروهای تجاری و سواری و پس از فروش خودروهای تجاری و همچنین مقام دوم خدمات پس از فروش خودروهای سواری را کسب کرد. خودروهای این گروه نیز در بین مشتریان ایرانی به کیفیت و دوام شهرت دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد