موضوعات داغ

کراس اوور دیگنیتی، حاصل تلاش همه جانبه گروه بهمن

عکس مطلب اول

گروه بهمن یکی از خودروسازان باسابقه کشورمان است که اکثر مصرف‌کنندگان ایرانی این برند را با خودروهای مزدا نظیر مزدا وانت، مزدا 323 و مزدا 3 به خاطر می‌آورند. سابقه خوب همکاری این گروه با برندهای ژاپنی مزدا و میتسوبیشی در دهه هفتاد و هشتاد خورشیدی سبب شد تا این گروه در بازار کشورمان به خوشنامی مشهور شود.

پس از اعمال تحریم علیه صنایع خودروسازی، این گروه محصولات چینی باکیفیت از برندهای فاو و هاوال را به خط تولید خود افزود. عرضه خودروهایی همچون بسترن B50f و هاوال H2 از فعالیت‌های گروه بهمن طی چندسال اخیر بوده‌اند. این گروه اکنون قصد دارد تا کراس‌اووری به نام دیگنیتی را به بازار عرضه کند.

مطابق اظهارات معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، این شرکت قصد دارد تا پایان سال 1399 دو محصول جدید را به بازار ایران عرضه کند که یکی از آن‌ها کراس اوور دیگنیتی خواهد بود.

کراس اوور دیگنیتی با ویژگی‌های مثبت زیادی وارد بازار کشورمان می‌شود که توان رقابتی فوق‌العاده‌ای را برای این کراس‌اوور ایجاد کرده است. ابعاد و اندازه بزرگ، موتور پرقدرت، امکانات رفاهی متعدد و ایمنی قابل قبول از جمله مزایا دیگنیتی هستند. شکی نیست که عرضه چنین خودرویی آن‌هم در شرایط نابسامان بازار خودرو ایران، یک حرکت بزرگ و مثبت از سوی گروه بهمن خواهد بود که جانی تازه به بازار انحصاری و محدود ایران می‌دهد و مشتریان ایرانی نیز از چنین حرکتی قدردانی خواهند کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد