موضوعات داغ

تولید شورولت کوروت C8 مدل ۲۰۲۰ به دلیل کمبود قطعات متوقف شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ زندگی همه ما را تغییر داده ‌است، و در این میان، صنعت خودروسازی به شدت این فشار را احساس کرده است. در واقع، جنرال موتورز به دلیل کمبود قطعات، تولید شورولت کوروت C8 را فعلا متوقف کرده است. حالا چه اتفاقی می‌افتد؟

یوتیوبری به نام مورگان کراسبی اعلام کرده که مشتریان C8 اصلا نگران نباشند. کارخانه بولینگ گرین کنتاکی تعطیل شده و تا هفته آینده بازگشایی نخواهد شد. شورلت، به جای کاهش ظرفیت تولید و تعطیل نکردن کارخانه، تصمیم گرفته برای ادامه تولید خودروها، منتظر تأمین قطعات بماند.

این کارخانه در زمانی که عملیاتی بود، هر هفته به طور متوسط بین ۸۰۰ تا ۸۵۰ دستگاه شورولت کوروت تولید می‌کرد. پس از بازگشایی کارخانه در ماه مه، برای جبران سفارشات عقب‌مانده از زمان تعطیلی اولیه در زمان شیوع گسترده ویروس کرونا در ایالات‌متحده، سرعت تولید محصولات بیشتر شده بود.

خوشبختانه، وقتی جنرال موتورز در ماه آوریل از دوشیفتی شدن این کارخانه خبر داد، ۴۰۰ کارگر جدید استخدام کرد، بنابراین وقتی تولیدات دوباره از سر گرفته شوند ۱۳۰۰ کارگر آماده تولید کوروت‌های جدید خواهند بود. اگرچه این تأخیر ناراحت‌کننده است، اما باعث می‌شود کیفیت محصولات تولیدشده توسط این کارخانه افزایش یابد.

اوضاع برای مشتریان کانادایی متفاوت است، چون متاسفانه تحویل خودروها پس از هفته دوم نوامبر متوقف خواهد شد. کراسبی گفته این اتفاق خوبی است، چون جاده‌ها در آن زمان پر از برف خواهند بود.

با وجود تعطیلی کوتاه‌مدت، شورلت متعهد به ساخت تمام کوروت‌های ۲۰۲۰ سفارش شده است که هنوز قطعات آن‌ها تأمین نشده است. این خبر خوبی برای مشتریان خودرویی است که به عنوان یکی از جذاب‌ترین خودروهای سال نیز انتخاب شده بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد