موضوعات داغ

آغاز فروش فوق العاده 8 محصول سایپا از چهارشنبه 22 مهرماه + جدول

عکس مطلب اول

گروه خودروسازی سایپا به منظور ایجاد فرصت برابر برای ثبت نام همه متقاضیان و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، از ساعت 14 روز چهارشنبه 22 مهرماه و تنها به مدت 3 روز، فروش فوق العاده محصولات خود را آغاز خواهد کرد و مشتریان می توانند به صورت 24 ساعته با مراجعه به سایت فروش این گروه خودروسازی نسبت به ثبت نام 8 محصول مختلف این شرکت اقدام کنند.

در این طرح فروش که به مدت 3 روز برگزار خواهد شد، محصولاتی همچون خودروی تیبا صندوقدار رینگ فولادی، تیبا 2 رینگ فولادی، ساینا رینگ فولادی، سایپا 151 و همچنین محصولات شرکت خودروسازی زامیاد از جمله نیسان تک سوز، تک سوز آپشنال، دوگانه سوز آپشنال و همچنین خودروی پادرا پلاس با لاستیک های رادیال و حداکثر موعد تحویل 3 ماهه به مشتریان عرضه خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

شرایط فروش فوق العاده سایپا ویژه مهرماه

برای خرید چه باید کرد؟

برای شرکت در شرایط فروش سایپا و خرید محصولات این شرکت، می‌توانید به گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی مراجعه کنید. برای خرید این خودروها بعد از خرید و ثبت نام در سایت سایپا، می توانید نمایندگی خلیلی را انتخاب کنید. شعبه میدان بهشت گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی با ارائه خدمات فروش گروه سایپا، میزبان شما مشتریان گرامی خواهد بود. برای مراجعه به این نمایندگی می‌توانید به آدرس خیابان شهید رجایی، پایین‌تر از میدان بهشت، پلاک 262 مراجعه کنید یا آن‌که با شماره تلفن 02152888800 تماس حاصل کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/24
خاک عالم بر سرشون
نگاه کن خودرو ساز رو دو تا وانت میزنه آپشنال!!!! یه پراید و تیبا و ساینا
اسم خودشون رو میزارن خودرو ساز