موضوعات داغ

برنامه تویوتا برای عرضه تویوتا لندکروزر در مدل GR؛ نسخه تیونینگ حضرت معروف!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

سوپرا GR و یاریس GR، در حال حاضر تنها محصولات تویوتا هستند که با نشان Gazoo Racing یا کوتاه شده GR به بازار عرضه می شوند و به زودی خودروی تویوتا کرولا GR هم به جمع آنان اضافه خواهد شد. حال تویوتا قصد دارد که طیف گسترده ای از محصولات خود را در مدل های GR عرضه کند و این کار ممکن است شامل نسل بعد تویوتا لندکروزر هم شود.

پیش از این تویوتا اعلام کرده بود که طرح مدل های GR تویوتا هایلوکس و تویوتا فورچونر بر روی میز آنهاست و اخیرا سخنگوی بخش استرالیایی تویوتا هم در مصاحبه خود اعلام کرد که این شرکت تمایل زیادی نسبت به عرضه دیگر محصولات خود در مدل های GR دارد.

سخنگوی بخش استرالیایی تویوتا اعلام کرد:

هیچ دلیلی وجود ندارد که خودروی تویوتا هایلوکس و یا حتی تویوتا لندکروزر یک نسخه GR نداشته باشند و در حال حاضر توجه ویژه ای به برند GR برای اجرای آن بر روی دیگر محصولاتمان داریم.

اگر تویوتا بخواهد مدل GR لندکروزر را روانه بازار کند، می توان شاهد پیشرفت های چشمگیری در بخش فنی، شاسی و یا حتی طراحی داخلی و خارجی باشیم و یک احتمال هم وجود دارد که پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربو دوقلو بر روی آن نصب شود.

تویوتا لندکروزر

در حالی که تویوتا سوپرا GR و یاریس GR بر روی عملکرد جاده ای خود تمرکز کرده اند، ولی ممکن است برای تویوتا لندکروزر بیشتر از همه بر روی ویژگی های خارج از جاده آن تمرکز شود که در این صورت یک سیستم تعلیق جدید، چرخ و رینگ های منحصربه فرد، لاستیک های آفرودی و برخی موارد دیگر به خودروی شاسی بلند تویوتا لندکروزر اضافه خواهد شد، هرچند این اطلاعات هنوز تایید نشده و باید دید که واکنش تویوتا نسبت به این خبر چه خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/30
فقط تو ایران به این ماشین میگن حضرت!