موضوعات داغ

فروش فوق العاده بعدی خودروسازان با قیمت جدید خواهد بود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

به رسم عادت 3 ماهه خودروسازان برای افزایش قیمت محصولات خود که حاصل مصوبه ابتدای سال شورای رقابت است، قیمت جدید خودروهای داخلی به زودی اعلام خواهد شد و می توان چنین نتیجه گرفت که شرایط فروش فوق العاده خودروسازان طی روزهای گذشته، آخرین فروش فوری آنان با قیمت های فعلی بوده و در شرایط فروش بعدی خودروسازان قیمت های جدید اعمال خواهد شد.

هجوم متقاضیان به شرایط فروش فوق العاده

برهمین اساس، در شرایط فروش فوق العاده اخیر خودروسازان شاهد هجوم متقاضیان برای ثبت نام بودیم تا شانس خود را برای خرید یک اتومبیل و قبل از اینکه قیمت آنان از سوی خودروسازان بروزرسانی شود، امتحان کنند.

در این رابطه سهیل معمارباشی، مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت اعلام کرد که باتوجه به مصوبه شورای رقابت مبنی بر بازنگری و افزایش قیمت 3 ماه یکبار قیمت محصولات خودروسازان، تمام فروش فوق‌ العاده‌ خودروسازان از مهرماه سال جاری می بایست با قیمت‌ های جدید انجام شود، ولی به دلیل تاخیری که بانک مرکزی در اعلام ضرایب تورم بخشی انجام داد، باعث شد تا شرکت های خودروسازی مجبور به اجرای فروش فوق العاده خود بدون افزایش قیمت شوند.

لازم به ذکر است که اکنون بانک مرکزی تورم بخشی را به شورای رقابت اعلام کرده است و از این رو شرکت های خودروسازی در انتظار تعیین قیمت جدید خودروهای داخلی از سوی شورای رقابت هستند تا مرحله بعد فروش فوق العاده خود را با قیمت های جدید انجام دهند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/29
کار شورای رقابت از اول همین بود
رفاقت با خودروساز
بيچارگي مردم