موضوعات داغ

تصادف اینفلوئنسر ایرانی با لامبورگینی در آلمان و کشته شدن راننده در تصادف + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

بعد از تصادف یک دستگاه لامبورگینی آونتادور S با خودروی اشکودا حین انجام یک مسابقه غیرقانونی خیابانی در آلمان که منجر به کشته شدن راننده اشکودا شد، یک اینفلوئنسر ایرانی دستگیر شد.

این سانحه وحشتناک که هفته گذشته در بزرگراه A66 نزدیک به شهر هوفهایم آلمان اتفاق افتاد، میان دو خودروی لامبورگینی آونتادور S و یک دستگاه اشکودا رخ داد و مقصر اصلی خودروی لامبورگینی معرفی شد که در حال انجام یک مسابقه غیرقانونی در بزرگراه A66 آلمان بوده است. راننده لامبورگینی یک اینفلوئنسر ایرانی در اینستاگرام با نام کاربری Navid Alpha بود که بیش از 1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

نشریه آلمانی بیلد گزارش می دهد که راننده لامبورگینی آونتادور S سبز مات قبل از برخورد با اشکوا و اوپل در بزرگراه، کنترل خود را از دست داده و سپس به همراه خودروی اشکودا به گاردریل های کنار جاده برخورد کرده و بلافاصله آتش می گیرند.

در حالی که اینفلوئنسر ایرانی قادر به فرار از ماشین خود پس از برخورد و آتش سوزی بود، ولی راننده اشکودا چندان خوش شانس نبود و به طور غم انگیزی در صحنه تصادف و میان شعله های آتش گرفتار شد و جان خود را از دست داد.

نوید آلفا

ویدیویی که درست قبل از تصادف گرفته شده، نشان می دهد که نوید آلفا داخل لامبورگینی آونتادور سبز خود با سرعت بالا و در کنار یک دستگاه پورشه 911 GT3 و یک دستگاه لامبورگینی آونتادور رودستر سفید رنگ در حال رانندگی است که چند لحظه بعد کنترل خود را از دست داده و با یک دستگاه اشکودا برخورد می کند.

طبق گزارش ها، اینفلوئنسر ایرانی پس از تصادف به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شده و در حال حاضر بازداشت شده است. راننده 26 ساله پورشه نیز اندکی پس از تصادف دستگیر شد، اما نیروی پلیس همچنان به دنبال راننده لامبورگینی آونتادور سفید رنگ هستند که در این مسابقه غیرقانونی شرکت کرده و منجر به حادثه دلخراش برای راننده اشکودا شده است.

نوید آلفا فیلم های زیادی از لامبورگینی آونتادور خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته که یکی از استوری های آن را می توان رانندگی با سرعت 200 کیلومتر برساعت عنوان کرد، درحالی که با یک دستش رانندگی می کند و با دست دیگرش در حال ضبط فیلم است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/30
من سال 84 همچین صحنه ای تو جاده نزدیک آرامگاه فردوسی در مشهد دیدم که یه پژو آردی با سرعت از پشت به یه هیلمن زد بیچاره هیلمنه چپ کرد آتیش گرفت یارو با زنش تو ماشین گیر افتاده بود زنشو از ماشین به هر بدبختی بود کشیدن بیرون اما مرده در میان شعله های آتیش اینقدر جیغ کشید تا مُرد مردمی که سر صحنه بودن چون نمیتونستن کاری کنن میگفتن یه لحظست الان تموم میشه راحت میشه