موضوعات داغ

مجموعه فیلم‌های سریع و خشن پس از دو فیلم دیگر به پایان خواهد رسید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در بهترین حالت ممکن، طرفداران می‌توانند در ۲۸ می ۲۰۲۱ دوباره شخصیت‌های سری سریع و خشن را در نهمین فیلم این فرنچایز ببینند. پس از آن دو فیلم دیگر ساخته می‌شوند و کار فرنچایز اصلی به پایان خواهد رسید.

یونیورسال پیکچرز تصمیم گرفته تا داستان اصلی فرنچایز سریع و خشن را در دو فیلم دیگر پس از سریع و خشن ۹ به پایان برساند. البته این فقط پایانی برای داستان اصلی سریع و خشن است و احتمالا شاهد محتواهای بیشتری درباره این سری خواهیم بود.

البته قبلا هم شایعاتی در سال ۲۰۱۶ در این زمینه منتشر شده بود: داستان اصلی فقط تا چندین سال می‌تواند دوام بیاورد و سپس شاهد شخصیت‌ها و داستان‌های جدیدی خواهیم بود. یونیورسال قصد دارد این فرنچایز را قبل از اینکه محبوبیتش را از دست بدهد به پایان برساند تا جا برای تولید اسپین‌آف‌ها و سریال‌های تلویزیونی براساس آن وجود داشته باشد.

وین دیزل

جاستین لین دوباره کارگردانی این دو فیلم را برعهده دارد. وین دیزل همچنان تهیه‌کننده این فیلم‌ها خواهد بود و انتظار می‌رود بازیگران اصلی در دو فیلم پایانی حضور داشته باشند. هنوز مشخص نیست دواین جانسون و جیسون استاتهام در این دو فیلم حضور دارند یا خیر، آن هم با توجه به اینکه جانسون ابتدا با دیزل و سپس با گیبسون به مشکل خورده بود.

فیلم‌های سریع و خشن و اسپین‌آف هابز و شاو تاکنون فروش کلی ۵.۷ میلیارد دلار داشته‌اند. بنابراین یونیورسال قصد ندارد این فرنچایز را کاملا به پایان برساند، بلکه فقط می‌خواهد تغییرات بزرگی در آن ایجاد کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد