موضوعات داغ

مصاحبه اختصاصی خودروبانک با نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس

عکس مطلب اول

يك نماينده مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد:

اقدام مناسب سایپا در برنامه‌ريزي جهت افزایش تولید خودرو/ داخلي‌سازي قطعات خودرو ادامه يابد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه اقدام سایپا برای افزایش تولید خودرو در کشور خوب و مناسب است، گفت: انتظار مي رود با داخلی‌سازی قطعات و کاهش وابستگی به شرکا و قطعه‌سازهای خارجی که در دستور کار مسئولین است، واردات از خارج صورت نگیرد.

احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم و حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت خودرو گفت: مقصر اصلی این افزایش قیمت دلالان هستند؛ ضمن اين كه دولت برنامه‌ای برای ساماندهی بازار خودرو و جلوگیری از افزایش قیمت ندارد.

وی با بیان اینکه مجلس باید برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها ورود کند، اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای دلال از وضعیت بازار سواستفاده کرده و در این زمینه کارچاق‌کنی می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم سایپا برای افزایش تولید خودروی داخلی به خصوص از زمان خارج شدن شرکت‌های بین‌المللی و بدعهدی آنها گفت: افزایش تولید خودرو در داخل اقدام خوبی از سوی سایپا است اما نکته‌ای که وجود دارد این است که برخی از مواد اولیه باید از خارج وارد شود.

مرادی گفت: مديران سایپا باید به گونه‌ای عمل کنند تا این قطعات در داخل تأمین شود و همکاری خوبی باید با قطعه‌سازان صورت گیرد.

وی تأکید کرد: اقدام شرکت سایپا برای رفتن به سمت تولید داخل مثبت و خوب ارزیابی می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/4
خدا شما رو از ما نگیره