موضوعات داغ

عرضه 9 محصول جدید ایران خودرو در برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

ایران خودرو برای گسترش سبد محصولات خود و راه اندازی خودروهای جدید با طراحی و امکانات مناسب، برنامه ریزی تولید و عرضه 9 محصول مختلف را در برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت خود گنجانده است که 5 محصول آن در برنامه ریزی کوتاه مدت قرار گرفته و 4 محصول دیگر آن باتوجه به برنامه ریزی بلند مدت راهی بازار خواهند شد.

برنامه کوتاه مدت ایران خودرو برای عرضه محصولات جدید به بازار، شامل 5 خودروی دنا پلاس اتوماتیک، پژو 207 پانوراما، سمند بهینه، رانا پلاس و همچنین خودروی سورن پلاس می شود که همین امسال وارد بازار شده و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

با این حال در برنامه ریزی بلند مدت ایران خودرو، محصولات کاملا جدیدی تا پایان بهمن ماه سال 1401 برنامه ریزی شده است که با راه اندازی و عرضه آنان به بازار، می توانیم شاهد تنوع بسیار بیشتری در محصولات گروه صنعتی ایران خودرو باشیم.

در برنامه ریزی بلند مدت ایران خودرو، طراحی و تولید 4 محصول کاملا جدید پیش بینی شده و می توان به پروژه های K132 صندوقدار، کراس اوور K125، هاچ بک K121 و همچنین خودروی دنای برقی اشاره کرد که از بهمن ماه امسال تا بهمن ماه سال 1401 راه اندازی شده و وارد بازار خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد