موضوعات داغ

عرضه فردا SX5 بزودی در بازار؛ بازگشت فردا با کراس‌اوور جمع‌و‌جور

عکس مطلب اول

مطابق شنیده‌ها به نظر می رسد که خودروسازی فردا قصد دارد تا از هفته آینده پیش فروش فردا SX5 را آغاز کند. خودروی کراس اووری که در صورت عرضه، به بازار پر رقابت کراس اوورهای جمع و جور شهری اضافه می شود. بد نیست با شنیدن این خبر، نگاهی به این محصول جدید خودروسازی فردا داشته باشیم.

نگاهی به فردا SX5

فردا SX5 نیز همانند بسیاری دیگر از خودروهای چینی، در سگمنت کراس‌اوور عرضه می‌شود. پیشرانه در نظر گرفته شده برای فردا SX5 از نوع 1.6 لیتری تنفس طبیعی بوده و قادر است تا حداکثر 123 اسب‌بخار قدرت و 154 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. گیربکس در نظر گرفته شده برای فردا SX5 نیز از نوع اتوماتیک با ضرایب پیوسته یا CVT است.

فردا SX5

وزن خالص فردا SX5‌ در کاتالوگ رسمی 1345 کیلوگرم است. مصرف سوخت ترکیبی فردا SX5‌ نیز حدود 7.5 لیتر در صد کیلومتر عنوان شده که برای یک کراس‌اوور کوچک شهری با پیشرانه تنفس طبیعی رقم مطلوبی است.

امکانات رفاهی و ایمنی

فردا SX5 در حوزه خودروهای اقتصادی چینی طبقه بندی می‌شود و روی آن سیستم هایی نظیر دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی ترمز، سنسور پارک عقب به همراه دوربین، رادار تغییر خطوط، فرمان برقی و سانروف نصب شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/9/28
یه طرف طرح فیبرکربن و خطوط قرمز گذاشتن تو کابین یه طرف دیگه موتور 1600 تنفس طبیعی با گیربکس cvt :-(
اصلا سربالایی میشه باهاش رفت D: