موضوعات داغ

تبلیغات فرهنگی رامک خودرو در عرصه سینما

عکس مطلب اول
یکی از جالب ترین فعالیت هایی که رامک خودرو از ابتدای شروع فعالیتش پیگیر آن بوده، حضور در عرصه سینما و حمایت هایی بوده که از فیلم ها و یا حتی سریال های تلویزیونی انجام داده است که می توانیم به عنوان مثال به حضور خودروهای سانگ یانگ در سریال تلویزیونی "خوب، بد، زشت" یا سریال "دیوار" و همچنین فیلم های سینمایی "طبقه حساس" یا "هیس، دخترها فریاد نمی زنند" اشاره کنیم.
اما اخیراً فیلم سینمایی "نزدیک تر" نیز به حمایت رامک خودرو ساخته شده است. فیلمی که به کارگردانی مصطفی احمدی ساخته شده و در جشنواره مونترال کانادا به عنوان فیلم منتخب شناخته شد و یا حتی در جشنواره فیلم فجر سال گذشته در بخش فیلم های اول مورد تقدیر قرار گرفت.
این فیلم قرار است در گروه کوروش با شعار " من ترک می‌کنم تا تو ترکم نکنی" اکران شود.
برای علاقمندان باید یادآور شد که در این فیلم هنرمندانی همچون صابر ابر، پگاه آهنگرانی، پارسا پیروزفر، نازنین فراهانی، ستاره اسکندری، محمد بحرانی، شیرین یزدانبخش و فراز مدیری به ایفای نقش می‌پردازند.
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/10
سلام به دوستان گلم، من این ماشین رو خریدم ولی هنور تحویل نگرفتم. دروغ های رامک رو باور نکنید اینا اصلا قابل اعتماد نیستند! چند تا از دروغ هاشونو میگم براتوم. برای همش هم سند دارم. میتونم به سایت ارائه بدم.
۱- ماشین رو ۸۳۵۰۰۰۰۰ ثبت نام کردم و گفتند که حدود پنج الی شیش میلیوم بابت مالیات باید پرداخت کنید. اما ۷۲۰۰۰۰۰ مالیات گرفتند و ۲۷۰۰۰۰۰ اضافه بها بابت افزایش گارانتی از سه سال به پنج سال(طبق قانون حمایت از مصرف کننده همه خودروهای وارداتی موظف به ارائه پنج سال گارانتی هستند)
۲-خودرو در دو تیپ اسپرت و الیت ثبت نام میشد که بنده الیت انتخاب کردم گفته بودند رینگها طبق بخشنامه خودشون از نوع دایاموند کاته ولی رینگ فرغون دارن تحویل میدن
۳- ایر کاندیشن قرار بود اوتومات باشه ولی الان دستیه!
در واقع ماشینی که به ما نشون دادند با ماشینی که برای تحویل آوردن اختلاف فاحشی داره(خیلی نامردن چون قول داده بودن هم کارشناساشون و هم مدیراشون)
۴- من طرح قسطی ثبت نام کردم و معمولا بیمه بدنه روی اقساط حساب میشه ولی رامک از بنده نقداً ۱۴۰۰۰۰۰ گرفتند بابت بیمه بدنه
خواهش میکنم صدای منو به همه برسونید
1394/12/10
از اول معلوم بود رامک خودرو فریب میده.من از اول شرط بندی کردم به این قیمت 83 تومن نمیده و افزایشش میده همون هم شد.به نطر من کپچر خیلی گزینه معقول تر و بهتریه.البته اون هم به شرط ادامه واردات توسط ایران خودرو
1394/12/10
اگه صحبت های این دوستمون صحت داشته باشه که واقعا تاسف باره!
در جواب سعید هم باید بگم موتور کپچر با بنزین و روغن بی کیفیت داخل کاملا مشکل داره. کلا همه ماشین های توربو همینن!!! کافیه به مجله ماشین شماره 395 مراجعه کنید تا این موضوع بامدرک و کاملا مستند براتون ثابت بشه!!!!( مقاله تحت عنوان جوک یا کپچر). جدای از این مقاله به عینه این موضوع را در چند خودرو توربو مشاهده کردم
1394/12/11
با سلام
دوستان من نیز مانند خیلی ها این خودرو را خریداری نموده ام و قبل از خرید تیوولی خیلی تحقیق کردم چون پولم آنقدر زیاد نبود که در صورت انتخاب نادرست بتوانم خودروی دیگری بخرم.و بعد از کلی مقایسه به این خودرو رسیدم.
دیروز به دفتر مرکزی مراجعه کردم و کارشناسان شرکت در مورد 4 مورد بالا برای من توضیح دادن که حیف است مطرح نکنم:
1-مالیات خودرو حدود 6.700.000 تومان است نه 7.200.000 که این مشخص می کند دوست ما خودرو اقساطی خریده و نه نقدی که مالیات برای ایشان متفاوت است.در ضمن افزایش قیمت برای وجود 2 آپشنی که به صورت اضافی در خودرو آمده است که شامل سیستم هوشمند گیربکس (گیربکس 3 حالته اتوماتیک) و سنسور جلو است اخذ شده که قیمت همین 2 آپشن بیشتر از 2.700.000 است و گارانتی که زیاد شده طلبمون.
2-رینگ خودرو تیوولی رینگ 18 اینچ است نه فرغونی!!!!!! که در حال حاضر در تمامی کشور های اروپایی خودرو تیوولی در صورتی که اسپرت نباشد با آن رینگ تحویل می شود (سایت نمایندگان سانگ یانگ اروپا را بررسی نمایید)
3-ایر کادیشن از روز اول در سایت شرکت و در کاتالوگ های تیوولی ذکرنشده بود اتومات است.
4-در طرح های اقساط هیچ شرکت وارد کننده ای مبلغ بیمه و مالیات را در اقساط نمی آورد چون به این مبالغ سود می خورد و این کار قانونی نیست.
من این متن را فقط به خاطر زحمت دیروز کارشناس فروش شرکت که نیم ساعت برای من وقت گذاشت و توضیح داد گذاشتم وگرنه برام مهم نبود که این جا دوستان چی می گن.
ما ایرانی ها همیشه منفی گرا هستیم
1394/12/11
مطلبی که این دوستمون با نام "خریدار تیوولی" نوشتند کاملا درسته.

خواهش می کنم خودروبانک یه مطلب کارکنه در این مورد و همراه مردم باشه ، نه یه رسانه تبلیغاتی

قانون کشور میگه تمام خودروهای وارداتی باید 5 سال و 150000 کیلومتر گارانتی باشند.

ولی رامک خودرو هنوز برای اکتیون و نیو کوراندو 3 سال و 60000 کیلومتر گارانتی میکنه.

برای تیوولی هم که به بهونه افزایش گارانتی داره پول میگیره ، در حالی که حق چنین کاری نداره. چیزی توی قرارداد هم نوشته نشده.

باید برای تمام خودروهاش ٰ رایگان این افزایش گارانتی رو داشته باشه.

حالا نبود قطعات ، از مصرفی تا خاص به کنار.
(مثلا من 3 تا سرویسه که صافی بنزین نداشتند و آب گرفتند!!!!!!!! یا برای کوراندوها تا ماهها بعد از ورود فیلتر بنزین موجودنداشتند)

طرح عیدشون هم که یه شو تبلیغانی بیشتر نبود. تماس گرفتم 2 روز ، میگن وقتمون پره.
1394/12/11
دوست عزیز خریدار تیوولی
سلام
بنده فروشنده ی یکی از عاملیتهای شهرستان رامک خودرو هستم، متاسفانه در بین مطالبه نوشته شده از سوی شما عزیز گرامی چند نکته دیدم که مایل به پاسخگویی هستم:
1- قیمت اعلامی از سوی شرکت با مالیات ارزش افزوده حدود 000/000/899 ریال بوده است که با یک حساب ساده می توان به اعداد 000/000/835 +000/000/64 ریال رسید ( ضمن اینکه همین اعداد هم اعلام شده بوده که علی الحساب هستند )
در ضمن متاسفانه عاملیتی که شما از اون خودرو خریدید خیلی نتونسته توضیح بده چون در طرح های اقساطی مالیات ارزش افزوده متناسب با نوع نقدی و یا اقساطی بودن خرید متغییر هست یعنی از لحاظ اداره ی مالیات ارزش افزوده ی کارمزد تسهیلات هم به آن تعلق می گیرد پس اینجا عدم اطلاع کافی فروشنده ی عاملیت و جنابعالی سبب این حس منفی شده.

2- در خصوص مبحث گارانتی همواره در شرکت رامک خودرو سه سال یا 60000 کیلومتر بوده است که برمبنای اعلامم شرکت سانگ یانگ هست.
ذکر یک نکته: در تمام برندهای دنیا افزایش دوره ی گارانتی و وارانتی مشمول پرداخت وجه می باشد در ایران هم سایر برند ها این مبلغ را پیش پیش از شما گرفته اند منتهی چون به شما اعلام نکردند متوجه آن نشده اید. می توانید به سایت آئودی، بنز و بی ام و مراجعه کنید و بهنوان خریدار اینترنتی آنرا ملاحظه کنید.

3- در هیچ یک از مالتلوگهای شرکت و کلاس آموزشی قید نشده بود که سیستم تهویه مطبوع دیجییتالی دارند این تصور شما از دیدن خودروهای نمونه ی نمایشگاهی شکل گرفته است.
4- همه ی آپشن ها در تیپ های الیت و اسپرت رعایت شده منتهی رینگ چرخ خودروهای الیت 18 اینچ آلومینیومی بوده است. که از نظر بسیاری از مراجعین ما سیک هست چون قبلا" اون رو روی خودروهای نمونه دیده بودند.
5- بیمه ی بدنه ی سال اول بطور نقدی دریافت می شود در طرحهای دوسال پیش نیواکتیون، سال گذشته کوراندو و امسال تیوولی هم این موضوع صادق هست.
6- معنی اختلاف فاحش چیه؟
- مثلا" به شما نگفته بودند سنسور جلو داره و با سنسور جلو اوردند؟
- رانندگی هوشند با گیربکس یه حالته داره منظورتون هست؟

ضمن اینکه رامک خودرو هنوز در تحویل تیوولی تاخیر هم نداشته و برای همه مشتریان تیوولی اسپرت که سال آینده باید تحویل می گرفتند دعوتنامه صادر کرده و داره ماشین اونها رو هم میده.
با تشکر