موضوعات داغ

بیانیه رسمی گروه افرا در مورد حواشی و انتشار فیلم آتش سوزی ولوو XC90 در فضای مجازی

عکس مطلب اول

اخیراً در فضای مجازی آتش گرفتن یک دستگاه ولوو XC90 بسیار خبرسازی شده است. در پی انتشار این فیلم که در انتهای این خبر می توانید ببینید، گروه افرا که در زمان باز بودن واردات اقدام به واردات این خودرو کرده بود و حال خدمات آن را ارایه می دهد، بیانیه رسمی را منتشر کرده که در زیر می توانید بخوانید.

اطلاعیه شماره ۱

جوابیه تجارت بین الملل گروه افرا (خدمات پس از فروش خودرو ولوو سواری در ایران)

موضوع: جوابیه در خصوص حادثه پیش آمده برای خودروی XC90 که اخیراً در صفحات اجتماعی مورد توجه مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.

بر طبق ماده 14 آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو مصوب هیات محترم وزیران مقرر میدارد:

"عیوب ناشی از عدم انجام خدمات دوره ای مطابق با شرایط مندرج در کتابچه راهنمای مصرف کننده خودرو در شبکه نمایندگی های مجاز شرکت عرضه کننده، باعث خروج مجموعه های مرتبط خودرو به خدمت مورد نظر از شرایط تضمین می گردد"

و از آنجا که خودروی ولوو به شماره شاسی 1055299 از تاریخ 12 خردادماه 99 که با شماره کیلومتر 119393 به تعمیرگاه مرکزی گروه افرا مراجعه نموده، تا این تاریخ (10 فروردین 1400) و تا حدود 165000 کیلومتر هیچگونه مراجعه ای به تعمیرگاه مرکزی گروه افرا نداشته و خدماتی از شرکت دریافت ننموده و با توجه به صحبت های مالک خودرو که در تعمیرگاه متفرقه اقدام به تعویض و نصب کاتالیزور به صورت غیر استاندارد کرده اند، در نتیجه خودروی مذکور مشمول نص صریح مقررات قانونی فوق بوده و تمامی مسئولیت های ناشی از آتش سوزی خودرو به عهده مالک محترم می باشد.

بدیهی است نصب بنر و تبلیغ علیه خودروی ولوو که ایمنی آن از طریق مراجع رسمی بین المللی صادر کننده گواهی ایمنی های خودرو تایید گردیده تبلیغ سوء و تهدید شرکت محسوب و حق اقامه دعوا علیه اقدامات خلاف قانون برای این شرکت محفوظ می باشد.

با احترام شرکت تجارت بین الملل گروه افرا

فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده را می توانید در زیر ببینید:

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/1/14
یعنی کاتالیزور نامرغوب موتور ماشین رو منفجر میکنه؟! ماشین ECU نداره؟ 4 تا سنسور نداره ؟ که از انفجار جلوگیری کنه
1400/1/21
نه بابا اینا حرف دو تاش تو تبریز هم اتیش گرفته مشکل داره خود کمپانی ولوو گفته مشکل از منیفولدش هس که دوسال پیش فراخوان دادن
1401/4/3
دوست عزیز با احترام خدمت شما عرض شود که این خودرو ECU داره و ۲۴ تا هم داره!! اما دلیل این اتفاق نصب کاتالیزور غیر استاندارد بود که برای نصب و جازدن قطعه در جای خود ۲ لایه حرارتگیر موجود توسط دوست عزیز مکانیکمون حذف شده که منجر به این حادثه شده ممنون میشم که نظرات تخصصی خودتونو قبل از ابراز یک بارتو مغزتون مرور کنید!! (کارشناس فنی و پذیرش گروه افرا )
1400/1/15
این اعتبار ولوو رو خراب نمیکنه چون اشتباه مالک باعث این اتفاق شد و ولوو یکی از قابل اعتماد ترین برند هاست و خودروهایش تو ایمنی زبانزد هستند.
1400/1/20
تو نت نوشته این ماشین مشکل داره اتیش میگیره