موضوعات داغ

نرم‌افزار EV One برای پایش خودروهای برقی و شارژر + فیلم

عکس مطلب اول

شرکت مپنا و زیرمجموعه آن یعنی مکو، از شرکت‌های فعال داخلی در زمینه معرفی خودروهای الکتریکی طی چند ماه اخیر بوده‌اند. حال این شرکت به تازگی از نرم افزار و زیرساختی رونمایی کرده است که می‌تواند کل شبکه برق کشور را به صورت هوشمند اداره کند.

نرم‌افزار EV One زیرساخت پیشنهادی شرکت مپنا است که فعالیت کل جایگاه‌های شارژ در کشور را تحت کنترل خود در می‌آورد. از سوی دیگر خودروهای الکتریکی موجود در کشور نیز تحت این بستر فعالیت می‌کنند و فعالیت آن‌ها به طور دائمی تحت نظارت قرار دارد. در صورتی که باتری خودروهای الکتریکی از حد مشخصی ضعیف‌تر شود، نرم‌افزار EV One این خودروها را به سمت نزدیک‌ترین جایگاه شارژ الکتریکی هدایت خواهد کرد.

نرم‌افزار EV One فعالیت جایگاه‌های شارژ را در سراسر کشور تحت کنترل دارد و در صورتی که مشکلی در هرکدام از جایگاه‌های شارژ بروز پیدا کند، متخصصین مربوطه از راه دور نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام می‌کنند. همچنین میزان انرژی مصرف شده در تمامی جایگاه‌های شارژ و مناطق مختلف کشور تحت پایش قرار دارد و در صورتی که تقاضا برای انرژی در یک جایگاه بیش از دیگر جایگاه‌ها باشد، مسئولان نرم‌افزار EV One نسبت به ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا اقدام خواهند کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد