موضوعات داغ

نسخه جدید ام وی ام X22 وارد بازار روسیه شد، گسترش بازار چری

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نسخه جدید ام وی ام X22 مدتی کوتاه پس از معرفی در چین، به بازار روسیه رسید. این خودرو که با نام چری تیگو 2 پرو در این بازار عرضه شده است، پس از دو سال وفقه به بازار روسیه بازگشت. چری تیگو 2 یا ام وی ام X22‌ نسخه بلندقامت چری فالوین یا ام وی ام 315 محسوب می‌شود و نسبت به نسخه هاچ‌بک، توجهات بیشتری را به خود جلب کرده است.

نسخه جدید این خودرو در روسیه پسوند پرو را یدک می‌کشد و با نام چری تیگو 2 پرو معرفی شده است، در حالی‌که همین خودرو در چین با نام چری تیگو 3x شناخته می‌شود و نسخه جدید آن نیز چری تیگو 3X‌ پلاس نامیده شده است. ظاهر کاملا متفاوت در قسمت جلویی بزرگترین تغییر نسخه جدید ام وی ام X22 نسبت به نسخه قبلی است، جایی که طراحان چری سعی کرده‌اند تا محصول خود را به کراس‌اوورهای هیوندای شبیه کنند.

چری تیگو 2

سیستم کنترل پایداری اکنون به صورت استاندارد در چری تیگو 2 وجود دارد و علاوه برآن امکانات دیگری همچون ترمز دستی برقی، دوربین و سنسور پارک و استارت دکمه‌ای نیز به آن افزوده شده است. سیستم چندرسانه‌ای خودرو نیز به جای صفحه نمایش 8 اینچی، از نمایشگر 9 اینچی بهره می‌برد.

زیر کاپوت چری تیگو 2 برای مشتریان روس، پیشرانه یک لیتری توربوشارژر قرار دارد که 102 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و به همراه گیربکس پنج سرعته دستی یا اتوماتیک عرضه می‌شود. همان‌طور که انتظار داریم، انتقال قدرت تنها به دیفرانسیل جلو انجام می‌شود. نسخه‌های نمایشی چری تیگو 2 اکنون وارد نمایندگی‌های این شرکت در شهرهای یکاترینبورگ، کازان، کراسنودار، مسکو، نیژنی نووگورود، پرم، روستوف، سامارا، سن پترزبورگ، استاوروپول، تیومن، اوفا و چلیابینسک شده‌اند و پس از آن چری عرضه انبوه این خودرو را به بازار روسیه آغاز خواهد کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/4/24
روسیه که سومین کشوری بود که چری بهش خودرو وارد کرد