موضوعات داغ

مرسدس بنز پولمان ۲.۷۵ میلیون دلاری، کلاسیک کمیاب متعلق به یک لبنانی به فروش می رسد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

خودرویی که قرار است در مورد آن صحبت کنیم به طور رسمی در سال ۱۹۶۳ در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد و بلافاصله محبوبیت زیادی کسب کرد. این یک مرسدس بنز W100 پولمن ۶۰۰ است، یک لیموزین که در دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی نماینده لوکس این برند آلمانی بود.

یکی از این لیموزین‌های خاص که در سال ۱۹۷۵ با رنگ خاکستری آنتراسیت متالیک و تزئینات چرمی آبی برای یک مشتری در لبنان ساخته شده‌ بود، اکنون در اروپا به فروش می‌رسد. قطعاً شما هم از آن خوشتان می‌آید، اما احتمالاً مثل ما توان پرداخت ۲.۷۵ میلیون دلار برای آن را ندارید.

مرسدس بنز کلاسیک در سال ۲۰۰۷ این خودرو را در مالاگا خریداری کرد و فرایند بازسازی طولانی و مفصل آن را آغاز کرد. به تقاضای یک مشتری، خودرو به طور کامل به وضعیت کارخانه‌اش باز گردانده شد. اولین گام مهم کار بر روی بدنه بود که به طور کامل بازسازی شد و مرسدس بنز اشتوتگارت دوباره آن را رنگ کرد. همچنین موتور، جعبه‌دنده و دیگر اجزای کلیدی تعویض شدند و شاسی بازسازی شد.

مرسدس بنز پولمان کلاسیک

فضای داخلی منحصر به فرد است و به طور خاص و با استفاده از عناصری از مدل‌های میباخ مدرن برای این مرسدس بنز W100 پولمن ساخته شده است. در اینجا این موارد شامل یک سقف شیشه‌ای است که با امکانات مدرنی مانند یک سیستم سرگرمی با یک نمایشگر لمسی تکمیل می‌شود. علاوه بر این، با لمس یک دکمه یک پنل پارتیشینی راننده و صندلی‌های عقب را از هم جدا می‌کند. دوربین‌های جلو و عقب به استفاده ایمن‌تر از این لیموزین کمک می‌کنند.

صندلی‌ها بر اساس صندلی‌های میباخ مدرن طراحی شده‌اند و به صورت هیدرولیکی قابل تنظیم هستند. صندلی‌های عقب دارای سردکن قابل‌حمل اصلی و همچنین میزهای تاشو و محفظه نوشیدنی‌ها هستند. سیستم تهویه نیز مجدداً طراحی شده‌ است تا کابین را بهتر خنک کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/4/27
واقعا زیباست
خیلی جذاب