موضوعات داغ

نیسان شرکتی کسل‌کننده و سطح پایین است! اظهار نظر جنجالی کارلوس گون بعد از فرار!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیرعامل سابق و حاشیه‌ساز نیسان یعنی کارلوس گون، در ادعایی جدید اعلام کرد که نیسان به شرکتی "کسل‌کننده و سطح پایین" تبدیل شده است. کارلوس گون در سال 2019 به جرم سوءاستفاده مالی در حبس خانگی قرار گرفت و مدتی بعد نیز به زادگاهش لبنان گریخت. از آن زمان تاکنون وی در اظهار نظرهای گوناگون سعی در تخریب نیسان و شرکای آن دارد. همزمان گزارش‌های تاییدنشده از بروز اختلاف در 3 شاخه اصلی این شرکت یعنی رنو، نیسان و میتسوبیشی خبر می‌دهند با این حال تاکنون هیچ‌کدام از سه شرکت اقدامی عملی برای جدایی از اتحاد انجام نداده‌اند.

کارلوس گون اخیراً کتابی را منتشر کرده و در آن به بررسی اختلاف‌های موجود بین سه غول خودروسازی در اتحاد رنو نیسان پرداخته است. او در بخشی از این کتاب که اتحادهای شکسته نام دارد، اظهار داشت که مدیران ژاپنی معتقد بودند تعادل بین نیروهای ژاپنی و فرانسوی در این اتحاد برقرار نیست و دولت فرانسه به گونه‌ای عمل می‌کرد که سهم بیشتری در اتحاد رنو و نیسان داشته باشد.

کارلوس گون در مصاحبه با رسانه بیزینس فاکس، اعلام کرد که دستاوردهای 19 ساله مدیریت او در رنو نیسان برباد رفته است. نیسان اکنون به شرکتی کسل‌کننده تبدیل شده که برای به دست آوردن جایگاه خود تقلا می‌کند و به وضعیت سابق خود پیش از اتحاد با رنو بازگشته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد