موضوعات داغ

سوزوکی، هنوز هم محبوب ترین خودروی پاکستان + جدول

عکس مطلب اول

در کشورهای های پیشرفته معمولا ویژگی های منحصربه فرد یک خودرو و همچنین قیمت گذاری مناسب آن باعث می شود تا سهم فروش بیشتری در بازار داشته باشد، اما در کشورهای در حال توسعه و یا کشورهایی که رفاه جامعه در سطح بالایی قرار ندارد، معمولا خودروهای ارزان قیمت و اقتصادی بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص می دهند که در مثالی می توان به کشور پاکستان، همسایه شرقی کشورمان اشاره کرد.

امروز می خواهیم نگاهی کوتاه به بازار خودروی همسایه شرقی کشورمان، یعنی پاکستان داشته باشیم که باتوجه به مشکلات فراوان، مشتریان می توانند انتخاب های جذاب تری برای داشتن یک اتومبیل شخصی داشته باشند. بویژه اینکه آمارهای منتشر شده از فروش خودرو در ماه آگوست 2021 نشان می دهد که فروش خودرو در این کشور نسبت به مدت زمان مشابه افزایش 85.2 درصدی تجربه کرده و در مجموع به فروش 21 هزار و 751 دستگاهی رسیده است.

در همسایه شرقی کشورمان شرایط کاملا متفاوت است و برندهای معتبر خودروسازی همچون سوزوکی، تویوتا، هوندا، هیوندای و جک به عنوان پرفروش ترین برندهای فعال خودروسازی در پاکستان معرفی شده اند و مثل همیشه، سوزوکی موفق شده بار دیگر خود را به عنوان پرفروش ترین برند خودروسازی فعال در این کشور معرفی کند.

سال گذشته خودروی سوزوکی آلتو توانست پرفروش ترین خودروی بازار پاکستان لقب گیرد و حالا بررسی آمار فروش در ماه آگوست 2021 میلادی نشان می دهد که باز هم برتری فروش در بازار پاکستان برای سوزوکی آلتو بوده و توانسته با اختلاف تقریبا دو برابری، در جایگاه نخست فروش قرار گیرد.

باتوجه به جدول زیر، شرکت خودروسازی سوزوکی با مجموع فروش 12 هزار و 62 دستگاه خودروی مختلف در بازار پاکستان، توانسته با اختلاف در جایگاه نخست فروش قرار گیرد و پس از آن شرکت خودروسازی تویوتا با مجموع فروش 5639 دستگاهی، توانسته جایگاه دوم فروش را در اختیار داشته باشد. در جایگاه سوم نیز شرکت خودروسازی هوندا با مجموع فروش 3230 دستگاهی دیده می شود که جزییات فروش هر برند خودروسازی در ماه آگوست پاکستان را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

پرفروش ترین خودروسازان ماه آگوست 2021 پاکستان

برگ برنده سوزوکی در پاکستان، خودروی کامپکت سوزوکی آلتو خواهد بود که موفق شده در ماه آگوست 2021 میلادی مجموع فروش 5031 دستگاهی تجربه کرده و بالاتر از برادر خود یعنی سوزوکی کلتوس با مجموع فروش 2845 دستگاهی، در جایگاه نخست قرار گیرد. جایگاه سوم فروش خودرو در بازار پاکستان هم برای کامپکت تویوتا، یعنی خودروی تویوتا یاریس بوده است که موفق شده مجموع فروش 2025 دستگاهی را در بازار پاکستان برای ماه آگوست 2021 تجربه کند.

پرفروش ترین خودروی ماه آگوست 2021 پاکستان

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/7/11
مثل این که بگن پراید محبوب ترین خودروی ایرانی ها!!!!!!!!!!!!!!!!
وقتی بزور به خورد ملت فقیر میدن