موضوعات داغ

دسترسی دشوار به خدمات پس از فروش، دردسر جدید مالکان کوپا

عکس مطلب اول

ریگان خودرو یکی از شرکت‌های پرحاشیه خودروسازی ایران در طول چند سال گذشته بوده است که عمده حواشی آن، مربوط به تولید و عرضه کوپا T210 می‌شود. این خودرو که قرار بود رقیبی جدی برای تیگو 7 مدیران خودرو باشد، به دلیل مشکلات در عرضه به موفقیت چندانی در بازار دست نیافت. بسیاری از نسخه‌های تحویل شده کوپا T210 به مشتریان تا مدت‌ها امکان شماره‌گذاری نداشتند، چرا که ریگان خودرو پروانه بهره‌برداری از طرف وزارت صمت را دریافت نکرده بود.

حال پس از دو سال حضور نه چندان قدرتمند، به نظر می‌رسد مشکلات دیگری گریبان‌گیر مالکان کوپا T210 شده است. این شرکت نتوانست در بازه دو ساله 1397 تا 1399 همکاری موفقی با مجموعه شهر خودرو داشته باشد و خودروهای معوق زیادی هنوز به مشتریان تحویل داده نشده‌اند. اکنون نیز مراکز خدمات پس از فروش ریگان خودرو به تعطیلی کشانده شده‌اند و امکان انجام خدمات پس از فروش در این مراکز وجود ندارد.

این خبر توسط تعدادی از مالکان کوپا T210 به اطلاع خودروبانک رسیده است. آن‌ها در پیام‌های خود ضمن اعلام این مشکل، از تیم خودروبانک درخواست کرده‌اند تا این مساله را پیگیری کند. مطابق اطلاعاتی که خودروبانک از ریگان خودرو به دست آورده است، طی هفت الی ده روز آینده مرکز خدماتی ریگان واقع در دفتر مرکزی بازگشایی خواهد شد و مالکان خودروهای کوپا قادر به دریافت خدمات در دفتر مرکزی شرکت خواهند بود. ریگان خودرو در تلاش است تا دیگر مراکز خدماتی خود در سطح کشور را بازگشایی کند تا مالکان خودروهای کوپا بتوانند خدمات پس از فروش را دریافت کنند. خودروبانک این مساله را تا زمان بازگشایی سایر مراکز خدماتی و رفع مشکل پیگیری خواهد کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/7/7
اون موقع که پول بجای این آشغال های چینی میدادن باید فکر اینجاش رو هم میکردن...
1400/7/8
LOTFAN FILM BARESY COUPA RA HAM TAHIE KONID KHILI MAMNON