موضوعات داغ

بوگاتی SC57 لاویچر نویر ۱۹۳۶ گمشده به صورت دیجیتالی بازسازی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بوگاتی لاویچر نویر اریجینال، یا همان بوگاتی تایپ SC57 کوپه ۱۹۳۶ با شاسی آیرودینامیک یکی از بزرگترین و البته گران‌ترین اسرار دنیای خودرو است.

اینکه چرا یک بوگاتی ساخته شده قبل از جنگ جهانی دوم که یک دهه گمشده بود چرا در صورت پیدا شدن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ارزش دارد دلیل خاصی نمی‌خواهد، اما نکته قابل توجه این است که اغلب ژان بوگاتی با آن رانندگی می‌کرده است. این خودرو در طی مهاجرت سال ۱۹۴۱ در فرانسه ناپدید شده ‌است و از آن زمان تاکنون هیچ خبری درباره آن منتشر نشده است. بنابراین ماجرای کشف آن می‌تواند داستان خوبی برای یک فیلم پرفروش در گیشه سینماها فراهم کند.

متاسفانه، با وجود اینکه این دومین بار است که اخباری درباره این بوگاتی افسانه‌ای منتشر می‌شود، اما این فقط یک خیال پوچ است. در واقع آبیملک آرلانو هنرمند مجازی که شیفته SC57 شده این خودرو را به صورت دیجیتالی بازسازی کرده است.

او قبلاً طراحی خودش از آتلانتیک گمشده در یک طویله را منتشر کرده بود، اما این بار تصاویر جذابی از آن در یک چمنزار را در اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته است. او در حال تمرین مهارت‌های طراحی خودش بوده و SC57 بهترین گزینه برای آزمایش این مهارت‌ها بوده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد