موضوعات داغ

نگاهی به قیمت هایما S7 پلاس در بازار + جدول قیمت آبان ماه 1400

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هایما S7 یکی از محصولات سرآمد ایران خودرو طی چند سال اخیر بوده است که تاکنون نسخه‌های تنفس طبیعی 2 لیتری، توربو 1.8 لیتری و توربو پلاس از این خودرو به بازار عرضه شده‌اند. ایران خودرو هایما S7 را ابتدا برای رقابت با جک S5 و چری تیگو 5 روانه بازار کرد اما پس از مدتی این خودرو به عنوان جایگزین سوزوکی ویتارا لقب گرفت. تولید هایما S7 با موتور توربوشارژر از سال 1394 در ایران خودرو آغاز شد و نسخه‌های پلاس از ابتدای 1400 وارد بازار شدند.

هایما S7 توربو در طول پنج سال حضورش در بازار، موفق شد تا حدودی جک S5 و چری تیگو 5 را به چالش بکشد. مزیت اصلی جک S5‌ در این رقابت سه گانه پیشرانه قدرتمند بود، در حالی‌که تیگو 5 با تمرکز بر امکانات رفاهی و ایمنی متعدد سعی داشت نظر خریداران را نسبت به خود جلب نماید. در همین حال هایما S7 توربو ترکیبی از مزیت‌های هر دو خودرو را با قیمتی مشابه ارائه می‌داد و به طور همزمان می‌توانست قدرتمند و آپشنال باشد. مزیتی که موجب شد تا عده‌ای از خریداران به سمت خرید این خودرو متمایل شوند.

به جرات می‌توان گفت که اگر ایران خودرو شرایط فروش منعطفی را برای هایما S7 توربو ارائه می‌داد، این کراس‌اوور قادر بود تا هر دو رقیب دیگر خود از مدیران خودرو و کرمان موتور را به شکست مجبور کند. با این حال چنین اتفاقی هیچ‌گاه رخ نداد تا طیف اندکی از مشتریان قادر به خرید هایما S7 توربوشارژر باشند. قیمت این خودرو نیز که در ابتدای عرضه به بازار حدود 92 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود، امروزه در مرز 700 میلیون تومان قرار دارد.

همان‌طور که اندکی قبل اشاره کردیم، عرضه هایما S7 پلاس از ابتدای سال 1400 به بازار ایران آغاز شده است. نسخه‌های پلاس در مقایسه با نسخه‌های توربو معمولی به چند آپشن اضافه مجهز هستند که اکثر آن‌ها را در کابین خودرو خواهید دید. برای مثال نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای نسبت به گذشته بزرگتر شده است، تریم کابین به مشکی تغییر کرده است، دکمه‌های فیزیکی تنظیمات نیز حذف شده‌اند و به جای آن‌ها یک پنل لمسی قرار گرفته است. آینه‌های جانبی نیز از نوع تاشونده برقی هستند.

در ظاهر خارجی خودرو اضافه شدن پسوند پلاس به نام هایما بیننده را آگاه می‌سازد که با خودرویی متفاوت نسبت به هایما عادی روبرو است. گل پخش‌کن‌های جدید برای جلو و شیشه لچکی جدید از جمله تغییرات ظاهری هایما S7 پلاس نسبت به نسخه معمولی هستند.

جدول قیمت هایما S7 پلاس، آبان ماه 1400:

مدلرنگبدنهکارکردقیمت
1400مشکیبدون رنگصفر کیلومتر810,000,000 تومان
1400مشکیبدون رنگصفر کیلومتر825,000,000 تومان
1400مشکیبدون رنگصفر کیلومتر835,000,000 تومان
1400سفیدبدون رنگصفر کیلومتر822,000,000 تومان
1400سفیدبدون رنگصفر کیلومتر820,000,000 تومان

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/8/22
سلام
بعد از حدودا ۳ سال و خورده ایی خودرو هایما اس ۷ پلاس را تحویل‌گرفتم که خدا روشکر خودرو خوب به روز و زیبایی می باشد.
ممنون
1400/8/22
متاسفانه خودروسازهای مافیایی و مدیران غیر ایرانی خودروهای درجه سه و چهار دنیا رو با قیمت‌های خودروهای روز دنیا به ملت غالب میکنند که در هیچ کجای جهان ،،نمونه و سراغ نداریم ،،هیچ کجای دنیا به اینصورت به ملت،،توهین نمی‌کنند ،که فرغون‌ها رو جای ،،خودروها عرصه میکنند،،
1400/8/23
من سه ساله هایما اس ۷ توربو دارم . با اینکه پا به سن هستم
تهران شروع و بقول امروزی ها نان استاپ میرم اردبیل بدون خستگی .
واقعن عالیه قبلش هم اسپورتیج ،، دنا ،، پژو ،، پراید ،، شورولت ،، هم داشتم
هرکی میگه چینی اشغاله ! یا خیلی پولداره و زیر کیفیت ماشین پورشه و مازوراتی و رولزرویس ماشین سوار نشده .
یا اصلن بالاتر از ژیان و پراید ماشین نداشته . والا نیاز به خالی بندی نیست . هایما حتی از تیگو و ام وی ام و چینی های جدید هم بهتره . .