موضوعات داغ

خط تولید وانت کارا گروه بهمن را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

امروز دوشنبه هجدهم بهمن ماه 1400، خط تولید بهمن دیزل میزبان گروهی از اصحاب رسانه بود. در این رویداد خط تولید وانت کارا در مجموعه بهمن دیزل افتتاح شد. خط مونتاژ وانت کارا در مجموعه بهمن دیزل به مرور کامل می‌شود و از خردادماه سال آینده وانت کارا در این خط مونتاژ به تولید خواهد رسید. تولید آزمایشی وانت کارا در مجموعه بهمن دیزل با همکاری بهمن موتور از آذرماه سال جاری آغاز شده است.

بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در این مراسم به موفقیت‌های این گروه در مدت اخیر اشاره کرد و از عرضه محصولات جدید این شرکت خبر داد. یکی از محصولات جدید این شرکت کارگو ون است، خودرویی تجاری و سبک وزن که با هدف رفع نیاز به حمل بارهای نه چندان سنگین در فواصل کوتاه و متوسط به بازار عرضه خواهد شد.

دیگر محصول آتی بهمن دیزل، کامیونت فورس ۸.۵ تن خواهد بود که از سال آینده برنامه تولید آن اجرایی خواهد شد. گروه بهمن پروژه‌های متعددی را برای اجرا در برنامه دارد که بخشی از آن‌ها در سال 1400 و بخشی دیگر در سال 1401 اجرایی خواهند شد.

گروه بهمن تصمیم دارد تا نسبت به استخدام نیروی انسانی اقدام کند و تعداد پرسنل خود را از 450 نفر به 1600 نفر افزایش دهد. برنامه‌های گروه بهمن در حوزه افزایش تیراژ تولید و تنوع سبد محصولات هستند و به طور همزمان متخصصان گروه بهمن در حال افزایش کیفیت خودروهای تولیدی هستند.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/18
سلام .دستشان درد نکند با تولید وانتد.ولی یک فکری برای دیفرانسیل این وانت بکنند که اینقدر صدا ندهد.اگر قرار بود دو دیفرانسیل باشد چی میشد و چه صدایی میکرد
1400/11/19
لطفاً مشکل دیفرانسیل و لرزش گاردان حل شود
1400/11/18
خیلی خودروی خوبیه ,😒😐
1400/11/19
خط مونتاژ هست، نه تولید
1400/11/19
دسته شیشه بالاکنش توی سه ماه شکست. دقیقا یه هفته بعد از اولین بازدید.
پخشش با خاموش کردن خودرو خاموش می‌شه.
درب‌ها ریگلاژ نمی‌شوند. در واقع برای این‌که درب درست بسته نشه، کلا درب‌ها کج بسته می‌شن.
علی‌رغم ادعای بهمن در اندازه دور فرمان، دور فرمان کارا بزرگتر بوده و غیر استاندارد است و امکان دور زدن بسیار سخت شده.
آخرین تولید این خودرو در بازاراای جهانی مربوط به سال ۱۹۸۵ یعنی ۳۷ سال پیش از رده بازارهای ضعیف جهانی هم خارج شده. خودروی جایگزین کارا در دنیا آخرین نسخه آن سال ۲۰۰۶ تولید شده و قیمت آن هم‌اکنون ۴هزار دلار است. در حالی که خودروی کارا به قیمت ۱۱هزار دلار در ایران به فروش می‌رسد. آن هم خودروی ۴۰ سال از رده خارج شده و با کیفیت فاجعه.
1400/11/20
موتور ۲۰۰۰ مصرف بنزین بالاست دوگانه سوزشم که نمیزنن طرفدارش امده پایین

1400/11/22
شما لطفاً رو کیفیت مزدا کارا تیپ سه کار کنید از دیفرانسیل گرفته تا تزیینات داخلی که کیفیت افتضاح . دریچه های کولر دو تا بیشتر نیست و بد طراحی شده . کیفیت رنگ خیلی نازک و افتضاح . به هر نمایندگی مراجعه کردم هر کدوم یه سری از قطعات شرکتی رو دزدید
بازرسی هم که خواب و نظارت نداره
یه نظارتی رو خط تولید و خدمات پس از فروش داشته باشید نیاز نیست به فکر گسترش و تولید جدید و افزایش نیرو باشید
1400/11/23
این خودرو از زمانی که یادمه در ایران تولید میشه ورفیق وانت آبی ا
1400/11/26
وانت کارا هههه موتور پیکان انبارها زیاد هست موندن رو چی بزارن
یه بار ازدواج نا میمون پژو با پیکان حاصلش ار دی میشه.باز هم ازدواج نا میمون دیگر پیکان با مزدا که حاصلش کارا بدنیا میاد
جمع کنید برید ماشین درست حسابی تحویل ملت بدید
مسخره کردید ملت را با این لگن ها