موضوعات داغ

چری آریزو 8 با رنگ سبز متالیک و جلوپنجره الماسی در چین مشاهده شد

عکس مطلب اول

چندی پیش تصاویر متعددی از خودروی جدید چری به نام آریزو 8 با رنگ سبز متالیک در فضای آنلاین منتشر شد. ظاهرا Arrizo 8 در دسته ماشین‌های کامپکت و جمع و جور قرار می‌گیرد و قیمت آن بین 15156 تا 22734 دلار خواهد بود.

رنگ سبز شفقی به‌کاررفته در این ماشین بسیار خاص و منحصر به فرد است. نمای جلو شامل جلوپنجره توخالی با الگوی مشبک الماسی می‌شود و بالای آن یک نوار کرومی باریک وجود دارد که از طرفین به چراغ‌های کشیده جلو متصل شده است.

چری آریزو 8

نمای جانبی خودروی چری آریزو 8 از طراحی Fast-Back برخوردار است تا حس جوانی و سرزندگی را تقویت کند. در عین حال، رینگ‌های چندپر و اسپویلر کوچک در قسمت عقب، ظاهری اسپرت را به ماشین بخشیده‌اند. چراغ عقب دارای طراحی آمریکایی و به صورت یکپارچه بوده و دو سر آن شامل چراغ‌های مثلثی شکل می‌شود که هماهنگی مناسبی را با چراغ‌های جلو ایجاد کرده‌اند. به علاوه، دو خروجی اگزوز دوگانه در زیر سپر به چشم می‌خورند که موجب تشدید ظاهر اسپرت ماشین شده‌اند.

Chery Arrizo 8

طراحی داخلی آریزو 8 شامل دو نمایشگر 12.3 اینچی می‌شود که یکی از آن‌ها به عنوان سیستم اطلاعات سرگرمی و دیگری به عنوان پنل پشت فرمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرمان D شکل دارای دکمه‌های تخت بوده و چند دوربین روی ستون A نصب شده‌اند که برای تشخیص خستگی و شناسایی چهره به کار می‌روند. سیستم هوشمند خودرو از فناوری‌های Carplay و Hicar هواوی نیز پشتیبانی می‌کند.

طبق اطلاعات قبلی، آریزو 8 معمولی دارای موتور توربوی 1.6 لیتری با حداکثر قدرت 197 اسب بخار و نسخه اسپرت دارای موتور توربوی 2.0 لیتری با حداکثر قدرت 254 اسب بخار است. هر دو نسخه با گیربکس دوکلاچه 7 سرعته عرضه می‌شوند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/2/11
خوش گله
1401/2/11
خدا کنه سریع تر با قیمت معقول بیاد ایران فک برای نسخه‌ی ۲ لیتریش یک میلیارد و پانصد میلیون کافیه به یوآن از این ارزان تر بشه گران تر نمیشه باریکلا چری تواین کمتر ۱۵ سال که راه افتاده روز به روز پیشرفت کرده وبیشتراز ۲ زیر مجموعه ی لوکس هم خریده هم خودش در نکنولوژی آنها سهیم بوده منظورم جتور اکسید وغیره که هر کدام حداقل ۱۰ خودروی به نسبت بازار چین و کره لوکس میزنند
1401/2/12
خوش به حالت عقل نداری راحتی
1401/2/12
جتوربرنداقتصادی نه لوکس
1401/2/12
بحث اینه اگه این 1.5 میلیارد باشه و واردات ازاد بشه میشه النترای 2لیتری توربو 276 اسبی گرفت که زیر 30هزار دلاره و بیاد ایران 2 میلیارد احتمالا بشه. 500 میلیون پول زیادی نیست برای اختلاف این دو خودرو. هیوندا کجا، چری کجا!
1401/2/13
با وجود تحریم ها و نیومدن مدل هایه جدید کره ای و ژاپنی و اروپایی که چند سالیم گذشت از ورودشون ماشینایه جدید چری حرف هایه خوبی برای گفتن دارن مثل تیگو ۸ پرو هم تو امکانات هم تو موتور که از تکنولوژی gdi استفده میکنن یه موتور ۱۶۰۰ سی سی ۱۹۷ اسب و ۲۹۰ گشتاور کم نیستا بازدهی بالایی داره با این موتور از تمام ۴سیلندرهایه کره ای و ژاپنی شاسی بلند قویتره و حتی میتونه خیلی از ۶ سیلندر هارو به چالش بکشونه چون گیربکس پیشرفته تر ۷ سرعته ۲ کلاجه هم داره و به خاطره توربو بودن و در دسترس بودن گشتاور ۲۹۰ در دورهایه پایین شتاب عالی داره حالا شما فک کنین این موتور و گیربکس بیاد روی سواریش شتاب زیره ۹ ثانیه رو میبینه اگه مدل ۲ لیتر توربو ۲۵۴ اسبی و ۳۹۰ گشتاوری بیاد اریزو ۸ به جرعت میگم تویه تویوتا رقیب اریون و از هیوندای جنسیس میشه اگه سریعتر نباشه ضعیفتر نیست