موضوعات داغ

کمپر مرسدس بنز یونیماگ 1985، غول مرحله آخر آفرودی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

انجام سفرهای خارج شهری با خودروهای کمپر، همیشه رویدادی ماجراجویانه و البته گران‌قیمت بوده است. در صورتی که حساب بانکی شما به اندازه کافی موجودی داشته باشد، خودروهایی همچون مرسدس بنز یونیموگ 1985 برای انجام این سفرهای مخاطره انگیز بسیار کارآمد خواهند بود.

مرسدس بنز یونیماگ 1985 خودرویی نظامی، کارآمد و قابل اطمینان است که توسط مهندسان آلمانی در نسل‌های مختلف ساخته شده است. این خودرو می‌تواند به خوبی نقش کمپر را ایفا کند، چرا که قابلیت عبور از هر زمینی را دارد. این نسخه خاص در سال 1985 ساخته شده است و کارکرد آن تنها حدود 24000 مایل (38624 کیلومتر) است. از این رو گزینه مناسبی برای خرید و تبدیل به کمپر محسوب می‌شود.

نخستین ویژگی خاص این یونیماگ کمپر، قابلیت اتصال دوچرخه یا موتورسیکلت است. بنابراین در سفرهای ماجراجویانه خود مشکلی از نظر نقل و انتقال نخواهید داشت. موتور شش سیلندر دایملر نیز توسط سازنده به توربوشارژر مجهز شده است که 20 اسب‌بخار قدرت بیشتر را برای آن به همراه دارد.

پیشرانه این یونیماگ از نوع OM352 مرسدس بنز است و هیچ‌گونه کنترلر کامپیوتری ندارد. بنابراین محدودیتی از نظر میزان قدرت و گشتاور به راننده اعمال نخواهد کرد. با این حال مالک کمپر یونیماگ باید اطلاعات کافی برای تعمیرات سطحی این خودرو را داشته باشد.

مرسدس بنز یونیماگ 1985

یکی از ویژگی‌های جالبی که در این بنز یونیماگ گنجانده شده است Hornblasters 54 Train Horn نام دارد. این ویژگی برای ترساندن خرس‌ها یا گربه‌های وحشی به کار می‌رود تا به کمپر نزدیک نشوند. در صورتی که این ویژگی کار نکند، می‌توانید تمامی چراغ‌های خودرو را روشن کنید تا صحنه‌ای رعب آور در دل شب پدید آید.

سیستم دوربین توتال ویژن نیز در یونیماگ کمپر نصب شده است که خودرو را از هفت زاویه مختلف بررسی می‌کند. این کمپر در ایالت ایلینویز آمریکا قرار دارد و قیمت درخواستی برای خرید آن 300000 دلار است. علاوه بر قیمت بالای خودرو، مصرف سوخت یونیماگ نیز نسبتا زیاد است و باید هزینه قابل توجهی را برای سوخت این خودرو بپردازید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد