موضوعات داغ

تیگو 8 پلاس +Kunpeng e پلاگین هیبریدی، با 3 موتور، 9 حالت رانندگی و11 دنده

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

انتظار می‌رود در ادامه توسعه خودروهای با سوخت پاک و برقی، بازار خودروهای هیبریدی به قطب رشد جدیدی تبدیل شود. بر اساس پیش‌بینی «نقشه راه فناوری خودروهای صرفه‌جویی در انرژی و انرژی جدید 2.0» انجمن مهندسین خودرو چین، تا سال 2035، خودروهای با سوخت پاک و برقی به طور کامل جایگزین خودروهای سوخت فسیلی خواهند شد و سهم بازار خودروهای هیبریدی به 60 تا 70 درصد خواهد رسید. براین‌اساس، شرکت‌های خودروسازی بیشتر و بیشتر با چشم‌انداز استراتژیک آینده‌نگر بر بازار هیبریدی تمرکز کرده و در تحقیق و توسعه فناوری هیبریدی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

پیرو برگزاری کلاس آموزشی رایگان و عمومی گروه Chery Automobile با عنوان "تکنولوژی، فاصله صفر "3 Kunpeng DHT Super Hybrid"، به سرپرستی دکتر یوان لانفنگ، پژوهشگر دانشیار دانشگاه علم و صنعت چین و دکتر ژو ژیگوانگ، مدیر تحقیق و توسعه قدرت هیبریدی مرکز فناوری سیستم قدرت خودرو چری، فرصتی برای یادگیری در مورد فناوری هیبریدی از نزدیک به وجود آمد و اساتید در مورد تکنولوژی جدید موتورهای چری صحبت کردند.

کلاس آموزشی چری

اساتید اعلام کردند که فناوری ابر هیبریدی "3 Chery Kunpeng DHT با موفقیت موانع ثبت اختراع شرکت‌های خارجی در فناوری هیبریدی را رد کرده و مسیر فناوری هیبریدی را با پیکربندی اصلی "3

Kunpeng DHT در پیش گرفته است. این مسیر جدیدی را برای تحقیقات فناوری هیبریدی برندهای مستقل چینی بازکرده است.

سیستم فوق هیبریدی "3 Chery Kunpeng DHT از ترکیبی از موتور 1.5T بنزینی و موتورهای دوگانه الکتریکی بهره می‌برد. معماری این موتور به‌گونه‌ای است که توسط موتورهای دوگانه هدایت می‌شود. این سیستم دارای مزیت فنی فوق‌العاده با 3 موتور، 9 حالت رانندگی و 11 دنده است. این پیشرانه «3 موتور» می‌تواند حداکثر گشتاور 510 نیوتن متر تولید کرده و حرکت هم‌زمان دو موتور را تحقق بخشد و برق تولید کند. درعین‌حال، طی فرایندی سه موتور را می‌توان به روش‌های مختلف ترکیب کرد تا اطمینان حاصل شود که هر دستگاه در بهترین حالت خود عمل می‌کند. برقراری حالت‌های مختلف نرم‌تر اتفاق می‌افتد و انتخاب‌های بیشتری برای دستیابی به عملکرد بهتر استفاده می‌شود.

موتور سوپر هیبریدی "3 Kunpeng DHT

در حال حاضر، فناوری سوپر هیبریدی "3 Kunpeng DHT برای اولین‌بار در مدل «تیگو 8 پلاس +Kunpeng e » به کار گرفته شده است. تیگو 8 پلاس +Kunpeng e با بهره‌مندی از مزایای فناوری اصلی خود یعنی "3 موتور، 9 حالت رانندگی و گیربکس 11 دنده" می‌تواند به یک قدرت خالص دست یابد و توان پیمایش خودرو با برق 100 کیلومتر است که می‌تواند به طور کامل نیازهای رفت‌وآمد روزانه شما را برآورده کند. درعین‌حال، مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر 1 لیتر و مصرف سوخت در هر 500 کیلومتر تنها 5 لیتر است. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در حالت دوچرخ محرک در 7 ثانیه و چهارچرخ محرک به 5 ثانیه می‌رسد. این عملکرد در سطح بسیار بالا و پیشرو در صنعت خودرو قرار دارد. علاوه بر این موضوع تیگو 8 پلاس +Kunpeng e دارای 11 مود رانندگی تطبیقی است که امکان استفاده کامل از خودرو در هر شرایطی را به راننده می‌دهد، از جمله شروع حرکت، حرکت با سرعت متوسط و کم، حرکت در ارتفاع بالا، سبقت گرفتن، چراغ قرمز، ترافیک، سرعت بالا، مسافت طولانی، جاده کوهستانی، سرعت بالا، یخ و برف، گل، ماسه و شن.

نمای داخلی تیگو 8 پلاس +Kunpeng e

برای اطمینان از اینکه خودرو همیشه در بهترین حالت از نظر توان و مصرف سوخت قرار دارد توجه به "راه‌حل بهینه دوگانه" از نظر "مصرف سوخت" و "میزان قدرت"، یک حالت فوق‌العاده روان و قدرتمند، بدون نگرانی و صرفه‌جویی در هزینه سوخت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/17
تیگوه
1401/4/27
گربه دستش به گوشت نمیرسه، پیف پیف میکنه