موضوعات داغ

فتح قطب شمال با غول 6 چرخ هایلوکس AT44 6x6

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت Arctic Trucks به دلیل ساخت خودروهای خاص برای اهدافی به همان اندازه سخت و خاص به شهرت رسیده است. با این حال، شرکت ایسلندی در طول سفر خود در قطب جنوب در سال 2008 با چالش هایی مواجه شد.

برای بازگشت به سفر چالش برانگیز قطب شمال ، شرکت Arctic Trucks یک خودرو بر پایه تویوتا هایلوکس ساخته است. این یک خودرو AT44 6x6 نام دارد که به نام شرکت و تعداد لاستیک های مورد استفاده نامگذاری شده است، اما به جای اینکه فقط چهار محور داشته باشد، شرکت به دلایل مختلف یک محور سوم را اضافه کرد.

این کامیون هیولایی که به عنوان هایلوکس AT44 6x6 شناخته می شود، توسط Ridiculous Rides by Barcroft Cars در یوتیوب معرفی شده است.

برای ساخت هایلوکس AT44 6x6، مهندسان Arctic Trucks مجبور شدند یک تویوتا هایلوکس به دو نیم تقسیم کنند و برای تقویت شاسی و هم شکل داد به این تراک غول پیکر حدود 80 درصد از فریم خودرو با مواد قوی تری جایگزین شده ودر حالی که 20 درصد به طور کامل بازسازی شده است. حدود 500 ساعت برای ساخت این تویوتا هایلوکس خاص زمان صرف شده است، که شامل فرآیندهایی برای تقویت سیستم تعلیق و بهبود مرکز ثقل ماشین جهت خارج از جاده است. همانطور که می دانید هر چه مرکز ثقل پایین‌تر باشد از نظر آفرود بهتر است.

تویوتا هایلوکس AT44 6x6

تویوتا هایلوکس AT44 6x6 از یک موتور 3.0 لیتری دیزلی بهره می برد که برای مصرف سوخت جت اصلاح شده است. این تضمین می کند که سوخت در دمای بسیار پایین منفی 45 درجه فارنهایت (منفی 43 درجه سانتیگراد) همچنان قوی کار کند.

برد حرکتی این تراک عظیم نیز افزایش یافته است، تویوتا هایلوکس AT44 6x6 دارای مخزن 750 لیتری سوخت است، این در حالی است که این تراک می تواند تا 1400 لیتر بشکه سوخت را حمل کند. البته، مانستر تراک AT44 6x6 به مجموعه ای از لاستیک های 44 اینچی با دیواره های جانبی نرم مجهز شده است، زمانی که تیم مجبور به تخلیه لاستیک ها برای کشش بهتر باشد، مفید است.

در مورد اینکه چرا تصمیم برای تبدیل هایلوکس به یک خودرو 6x6 گرفته شده است، شرکت Arctic Trucks عنوان نموده است که با شش چرخ متحرک، شما کشش بیشتر و شناوری بیشتری دارید، به‌علاوه می‌توانید بار بیشتری حمل کنید و در شیب بیشتری را حرکت کنید.

شرکت Arctic Trucks قیمت هایلوکس AT44 6x6 را در وب سایت خود اعلام نکرده است، اما در ویدیویی که تازگی منتشر شده، قیمت آن را 275000 دلار نمایش داده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد