موضوعات داغ

رونمایی از سهول آیپا یا نسخه برقی KMC J7 در چین با قیمت 19 هزار دلار

عکس مطلب اول

برند سهول زیرمجموعه‌ای از گروه بزرگ JAC بوده و به تازگی سدان جمع‌وجور و برقی آیپا (Aipao) را با قیمت پایه 19 هزار دلار روانه بازار کرده است.

تاکنون خودروهای سواری متعددی تحت برند سهول (یا همان سیهائو) عرضه شده‌اند که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به Sehol A5 Plus اشاره کرد که به تازگی توسط شرکت کرمان موتور و با نام KMC J7 روانه بازار ایران شده است. از دیگر محصولات این شرکت می‌توان به سدان A5، کراس اوور X5، شاسی‌بلند QX و غیره اشاره کرد.

سهول آیپا

آیپا در زبان چینی به معنی «مشتاق دویدن» است. این ماشین با 4.770 متر طول، 1.82 متر عرض و 1.51 متر ارتفاع، ظاهر بسیار جذاب و جوان‌پسندی دارد و فاصله 2.76 متری بین محورهای آن، فضای کافی برای آسایش سرنشینان را فراهم می‌آورد.

نمای جلوی Aipao شامل دریچه هوای مصنوعی و چراغ‌های باریک و کشیده‌ای می‌شود که به‌وسیله یک نوار ظریف به یکدیگر وصل شده‌اند. رینگ‌های دورنگ چهارپر V شکل و همین‌طور طراحی فست بک، ظاهری اسپرت را به خودرو بخشیده‌اند.

نمای عقب سهول آیپا

به محض ورود به کابین، یک نمایشگر بزرگ عمودی 10.4 اینچی روی کنسول مرکزی به چشم می‌خورد. نمایشگر 10.25 اینچی دیگری در پشت فرمان قرار گرفته که اطلاعات حیاتی خودرو را به راننده نمایش می‌دهد. از دیگر مشخصات کابین می‌توان به فرمان دی-کات با دکمه‌های کنترلی تخت و نورپردازی محیط با 64 رنگ متفاوت اشاره کرد.

این خودرو به سیستم هوشمند سطح 2 هواوی مجهز است که شامل کمک رادار موج میلی‌متری 77 گیگاهرتزی و دوربین عریض با زاویه دید افقی 120 درجه می‌شود.

داخل کابین سهول Aipao

سهول آیپا به یک موتور برقی با توان 190 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتن متر مجهز بوده و دو پک باتری لیتیوم یونی متفاوت برای آن عرضه شده است. پک اول با ظرفیت 50.1 کیلووات ساعت از محدوده پیمایش 460 کیلومتر، و پک دوم با ظرفیت 64.5 کیلووات ساعت از محدوده پیمایش 602 کیلومتر پشتیبانی می‌کند. این خودروی برقی در عرض تنها 7.6 ثانیه می‌تواند از شتاب صفر به 100 برسد و حداکثر سرعت آن حدود 142 کیلومتر بر ساعت است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد