موضوعات داغ

ماشین کی ام سی J7

(3.8/5) 585 رای

با اینکه در سال‌ها اخیر بسیاری از مردم به سمت کراس‌اوورهای شهری متمایل شده‌اند اما همچنان طرفداران پر و پا قرص سدان‌های‌ خانوادگی (و مشتقات آن) نیز کم نیستند؛ کرمان‌موتور برای این افراد خبرهای خوبی در پیش دارد و قرار است به زودی از یک سدان لیفت‌بک اسپرت با نام KMC J7 رونمایی کند. خودرویی که در واقع نسخه ارتقاء یافته جک J7 به حساب می‌آید و توسط زیر شاخه لوکس جک یعنی Sehol و با نام کامل A5 Plus در بازارهای جهانی شناخته می‌شود. این ماشین از دانش فنی خودروسازان مطرحی همچون فولکس‌واگن و سئات نیز بهره گرفته و از این رو می‌توانیم به چشم یک محصول قابل اعتماد به آن نگاه کنیم.

170 km/h
حداکثر سرعت
6 liter/100km
مصرف سوخت
1499 cc
حجم موتور

مشخصات کی ام سی J7

کلاس بدنه
لیفت بک
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
نوع جعبه دنده
6 سرعته دوکلاچه
حداکثر توان
172 اسب بخار
تنفس موتور
توربوشارژ
تعداد سیلندر
4 سیلندر

فیلم بررسی کی ام سی J7

مزایا و معایب کی ام سی J7

مزایا

پیشرانه قدرتمند با گشتاور عالی و شتاب بسیار خوب، طراحی اسپرت و جذاب، گستردگی قابل‌قبول نمایندگی‌های خدماتی کرمان‌موتور، سطح آپشن‌های مناسب

معایب

حساسیت پیشرانه توربو GDI و سیستم انتقال قدرت دوکلاچه به شرایط نگهداری

بررسی کی ام سی J7

کی ام سی J7 یا همان Sehol A5 Plus یک خودرو چهاردر لیفت‌بک با خصلت‌های اسپرت می‌باشد که روی پلتفرم همان جک J7 توسعه یافته اما با اصلاحات اساسی در بخش فنی و تغییرات ظاهری به محصولی وحشی‌تر و جذاب‌تر از قبل بدل شده. از جمله برترین صفات J7 می‌توان به پیشرانه با راندمان بسیار خوب و گشتاور 300 نیوتن‌متری اشاره نمود که شتابی کمتر از 8 ثانیه را برای نماینده کرمان‌موتور به ارمغان آورده است. خوشبختانه برای مهار این شتاب عالی نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و ترمزهای چهارچرخ دیسکی با انواع و اقسام سیستم‌های کمکی در کنار تعلیق مستقل مولتی‌لینک در قسمت عقب اجازه نمی‌دهند که این هیولای کوچک به این راحتی‌ها از کنترل خارج شود. ضمناً Sehol A5 Plus از لحاظ سطح آپشن در چندین تیپ متفاوت به بازارهای جهانی عرضه می‌گردد که اختلاف قیمت مدل پایه با نسخه فول آن چیزی در حدود 35 درصد خواهد بود؛ از این رو باید منتظر ماند تا مشخص شود در نهایت کرمان‌موتور کدام مدل را با چه قیمتی روانه خیابان‌های کشورمان می‌نماید. در صورت عرضه نسخه آپشنال امکات بسیار خوبی نظیر ترمز فعال، رادار نقطه کور و سیستم کمکی پارک در دسترس خواهند بود و حتی مدل نیمه فول هم میتواند مشتریان را تا حدود زیادی راضی نگاه دارد.

KMC J7

طراحی ماشین هم انصافاً جذاب از کار درآمده و در قیاس با نسخه ساده قبلی پیشرفت محسوسی داشته است. ضمناً فضای مناسب اتاق و صندوق باعث شده بتوانیم از این لیفت‌بک اسپرت به عنوان یک خودرو خانواده نیز استفاده نمائیم. تنها مشکل حساسیت بالاتر پیشرانه‌های توربو GDI به کیفیت سوخت و شرایط نگهداری می‌باشد؛ ضمن اینکه اینجا از گیربکس دوکلاچه استفاده شده که هرچند سرعت و دقت بهتری در قیاس با انواع ساده دارد اما در ترافیک‌های سنگین (بخصوص در شهرهای کوهپایه‌ای و پرشیب همچون تهران) استهلاک بیشتری خواهد داشت. با این حال خریداران چنین خودرویی احتمالاً به پرفورمنس و شتاب بیش از استهلاک اهمیت میدهند و از این رو استفاده از این تکنولوژی‌ها برای J7 توجیه‌پذیر به نظر می‌رسد.

داخل کی ام سی J7

در داخل کابین KMC J7 با فضایی ساده اما شیک روبرو هستیم که در آن ترکیبی از نمایشگرهای دیجیتال با خطوط ساده و مستقیم جلب توجه می‌کنند. در این بین قطعات اسپرت نظیر صندلی‌های یکپارچه نیز دیده می‌شوند تا داخل خودرو با ظاهر بیرونی و مشخصات فنی خودرو هماهنگ گردد. نمایشگر کنسول میانی عمودی است و بسیاری از تنظیمات را در خود جای داده. در واقع این سبک به اصطلاح مینیمالیستی مدتی است که ترند شده و با اینکه از نظر ارگونومی ضعف‌هایی دارد اما به این دلیل که امکانات بسیار را در فضایی کوچک گرد هم می‌آورد کارآمد به نظر می‌رسد.

داخل KMC J7

اهرم تعویض دنده الکترونیکی، ترمز پارک برقی و نشانگرهای پشت فرمان دیجیتال نیز از دیگر مواردی هستند که حس و حال آینده‌نگرانه ماشین را به رخ میکشانند و طراحی غربیلک فرمان هم متفاوت و جالب توجه به چشم می‌آید. کیفیت متریال مورد استفاده نیز مناسب به نظر می‌رسد و نسبت به محصولات قدیمی‌تر جک پیشرفت محسوسی داشته. ضمناً KMC J7 از نظر عرض و ارتفاع شرایطی نزدیک به آریزو 6 پرو دارد اما بواسطه طول اندکی بیشتر و فاصله محوری بهتر، جای پای بیشتری در اختیار سرنشینان عقب قرار میدهد. در خصوص فضای صندوق نیز اوضاع مناسب به نظر می‌رسد و میشود برای سفرهای خانوادگی روی محفظه بار ماشین حساب باز کرد.

طراحی کی ام سی J7

کی ام سی J7 ظاهری فوق‌العاده خشن و تهاجمی دارد و تقریباً در تمامی زوایا حس و حال باطنی خود را به نمایش می‌گذارد. بخصوص در بخش دماغه که ورودی‌های بسیار بزرگ هوا و چراغ‌های کشیده و خشمگین ماشین حسابی خودنمایی می‌کنند و در هر بخش شاهد بازی تند و تیز خطوط هستیم. با گذر از این زاویه و رسیدن به بخش کناری، خوی وحشی ماشین قدری آرام می‌گیرد اما باز هم خط شانه برجسته و فرم سیال سقف در کنار رینگ‌های بزرگ و زاویه نسبتاً تند ستون C اجازه نمی‌دهند که حال و هوای مسابقه‌ای ماشین را از یاد ببریم.

داخل KMC J7

در انتها نیز چراغ‌های پیوسته که این روزها خیلی مد شده با گرافیک جذابشان بیش از هر چیز نظرات را به خود جلب می‌نمایند و کمی پایین‌تر، فرو رفتگی‌ها و برآمدگی‌های صندوق و سپر، شکل و شمایل متفاوتی را پدید آورده‌اند که در نوع خود ستودنی است. ضمناً اگزوزهای دوگانه، مه‌شکن‌های عمودی و دیفیوزر عقب نیز در بهبود ظاهر این قسمت تاثیر بسزایی داشته‌اند. در یک جمع‌بندی کلی باید اعتراف کرد که J7 یکی از زیباترین سدان‌های چینی است که تاکنون قدم به سرزمینمان گذاشته و از این رو به راحتی میتواند نظر جوانان و یا میانسالانی که دلشان جوان است را به خود جلب نماید.

مشخصات کی ام سی J7

شاید با دیدن حجم پیشرانه KMC J7 مقداری نا امید شوید و آن را مشابه سایر چینی‌های 1.5 لیتری موجود در بازار تصور کنید اما این اژدهای جدید به لطف بهره‌مندی از یک توربو بهینه و یاری سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI و انواع و اقسام تکنولوژی‌های دیگر قادر است چیزی در حدود 184 اسب‌بخار قدرت (در 5500 دور بر دقیقه) و 300 نیوتن‌متر گشتاور (از 1800 الی 3500 دور بر دقیقه) تولید نماید که برای یک خودرو نیمه‌لوکس (البته با معیارهای وطنی) راندمان بسیار خوبی به حساب می‌آید.

موتور KMC J7

وظیفه انتقال این قدت و گشتاور به چرخ‌های جلوئی هم بر عهده یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک قرار گرفته که هرچند عملکردی به دقت و سرعت رقبای آلمانی و ژاپنی ندارد اما با توجه به برخورداری از سیستم دوکلاچه کارش را به درستی انجام میدهد تا با کمبود خاصی مواجه نشوید. نتیجه تمامی اینها به شتاب بسیار خوب 7.6 ثانیه منتهی شده که J7 را در جایگاه سریع‌ترین خودرو مونتاژ داخل قرار میدهد. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و مستقل چند اتصالی (مولتی‌لینک) در عقب و ترمزهای چهارچرخ دیسکی در قسمت جلو از نوع خنک شونده اشاره نمود.

مشخصات فنی کی ام سی J7

نام خودرو
کی ام سی J7
کشور سازنده
پرچم کشورچین
سال (طراحی)
2021
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1499 سی سی
تنفس موتور
توربوشارژ
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت
172 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
280 نیوتن متر در 1800 دور در دقیقه
جعبه دنده
6 سرعته دوکلاچه
شتاب 0 تا 100
-

نتیجه تست شتاب در خودروبانک

این خودرو در خودروبانک تست شده و نتایج عملکرد آن را با دستگاه VBOX می توانید در زیر بخوانید:

شتاب 0 تا 100 کیلومتر 10.02 ثانیه
شتاب 0 تا 100 کیلومتر (VBOX) 9.8 ثانیه
شتاب 0 تا 60 کیلومتر (VBOX) 4.39 ثانیه
شتاب ثانویه 30 تا 70 کیلومتر (VBOX) 3.31 ثانیه
شتاب ثانویه 50 تا 70 کیلومتر (VBOX) 1.93 ثانیه
100 متر 7.54 ثانیه
200 متر 11.25 ثانیه
1/8 مایل 11.29 ثانیه
1/4 مایل -
حداکثر سرعت
170 کیلومتر در ساعت
وزن
1485 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4780 طول - 1820 عرض - 1492 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2770 میلیمتر

مصرف سوخت ماشین کی ام سی J7

  • داخل شهر
  • خارج از شهر
  • ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • میزان تولید CO2
  • استاندارد امنیت
  • 8.8 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 6.9 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 6 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 55 لیتر
  • یورو 6
  • -

امکانات و تجهیزات کی ام سی J7

هنوز مشخص نیست که کرمان‌موتور دقیقاً چه تجهیزاتی را برای KMC J7 در نظر گرفته اما دست آنها برای انتخاب کاملاً باز است زیرا نسخه‌ فول Sehol A5 Plus از گزینه‌های بسیار زیادی نظیر: صندوق عقب برقی، سیستم مالتی‌مدیا با نمایشگر عمودی، بلوتوث، سامانه تشخیص فرامین صوتی، کلاستر دیجیتال، دوربین 360 درجه، سنسورهای پارک، سیستم ورود و استارت بدون کلید، روکش‌های چرمی، 4 کیسه هوا، سانروف چند حالته برقی، سامانه پایش فشار باد تایرها، چراغ‌های LED هوشمند، سنسور باران یا همان برف‌پاک‌کن اتوماتیک، ترمز پارک برقی بهمراه اتوهلد، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، ترمز کمکی، کنترل کشش و پایداری هوشمند، ترمز فعال، رادار نقطه کور، سیستم کمکی پارک، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، نوربالای فعال و.. بهره می‌برد که در صورت انتخاب این تیپ یا حتی مدل نیمه‌فول (که چند گزینه آخر از لیست آن حذف خواهند شد)، اکثر نیازهای آپشن‌دوستان برطرف می‌گردد.

امکانات کی ام سی J7

کیسه هوا
کیسه هوا برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و پرده ای (مجموعاً 6 کیسه هوا)
سیستم صوتی
صفحه نمایش بزرگ 10.4 اینچی، 8 بلندگو
ترمز و پایداری
ABS - EBD - BAS - ESP - HSA - TCS
دیگر امکانات
دوربین 360 درجه، سنسور پارک در جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، سقف پانوراما، سنسور نور و باران، فرمان برقی، اتوهلد، استارت دکمه ای، آینه های جانبی تاشونده برقی، فرمان D-Cut، پشت آمپر دیجیتالی 7 اینچی، شارژ وایرلس، پدال تعویض دنده پشت فرمان

رقبای کی ام سی J7 در بازار

فعلاً کرمان‌موتور قیمت قطعی کی ام سی J7 را اعلام نکرده اما با توجه به قیمت‌های جهانی می‌توان رقبایی نظیر فونیکس آریزو 6 پرو را برای این محصول معرفی نمود. البته نسخه‌های فول Sehol A5 Plus قیمتی بالاتر از آریزو دارند که با توجه به پرفورمنس بهتر و مشخصات فنی برتر طبیعی هم به نظر می‌رسد. با این شرایط رقبایی نظیر مزدا 3 و سراتو سایپا نیز میتوانند از نظر قیمتی حریف J7 محسوب شوند هرچند با توجه به توقف تولید، قدیمی شدن مدل و همچنین کمبود امکانات، شاید وضعیت به سود نماینده چین رقم بخورد. بخصوص که کی ام سی J7 از نظر قدرت و توانایی‌های حرکتی هم یک سر و گردن از تمامی رقبایش برتر می‌باشد. در این بین تنها چیزی که ممکن است نظر شما را به خودرویی مثل مزدا 3 جلب کند بحث اعتبار برند و دوام بیشتر قطعات و استهلاک پایین‌تر فنی است وگرنه در مواردی مثل جادار بودن قسمت عقب، شتاب اولیه و ثانویه و بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز، قطعاً KMC J7 برگ‌های برنده بیشتری در اختیار خواهد داشت.

قیمت و نمایندگی

  • قیمت
  • نمایندگی

فیلم کی ام سی J7

سوالات متداول

نام چینی KMC J7 چیست؟

این محصول توسط زیر شاخه لوکس جک یعنی Sehol و با نام کامل A5 Plus در بازارهای جهانی شناخته می‌شود

پیشرانه کی ام سی J7 چه مشخصاتی دارد؟

KMC J7 از یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو GDI بهره می‌برد که قادر است در بهترین حالت 184 اسب‌بخار قدرت (در 5500 دور بر دقیقه) و 300 نیوتن‌متر گشتاور (از 1800 دور بر دقیقه) تولید نماید که در مجموع راندمان بسیار خوبی به حساب می‌آید

سیستم انتقال قدرت کی ام سی J7 از چه نوعی است؟

وظیفه انتقال قدرت موتور J7 به چرخ‌های جلوئی بر عهده یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک قرار گرفته که با توجه به برخورداری از سیستم دوکلاچه کارش را به خوبی انجام میدهد

کی ام سی J7 از چه امکانات رفاهی و ایمنی بهره می‌برد؟

هنوز مشخص نیست که کرمان‌موتور دقیقاً چه تجهیزاتی را برای KMC J7 در نظر گرفته اما دست آنها برای انتخاب کاملاً باز است زیرا نسخه‌ فول Sehol A5 Plus از گزینه‌های بسیار زیادی نظیر: صندوق عقب برقی، سیستم مالتی‌مدیا با نمایشگر عمودی، بلوتوث، سامانه تشخیص فرامین صوتی، کلاستر دیجیتال، دوربین 360 درجه، سنسورهای پارک، سیستم ورود و استارت بدون کلید، روکش‌های چرمی، 4 کیسه هوا، سانروف چند حالته برقی، سامانه پایش فشار باد تایرها، چراغ‌های LED هوشمند، سنسور باران یا همان برف‌پاک‌کن اتوماتیک، ترمز پارک برقی بهمراه اتوهلد، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، ترمز کمکی، کنترل کشش و پایداری هوشمند، ترمز فعال، رادار نقطه کور، سیستم کمکی پارک، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، نوربالای فعال و.. بهره می‌برد که در صورت انتخاب این تیپ یا حتی مدل نیمه‌فول (که چند گزینه آخر از لیست آن حذف خواهند شد)، اکثر نیازهای آپشن‌دوستان برطرف می‌گردد

نظرات کاربران

64 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/22
بدنش همون آریزو 6 هست. قیمتش هم لابد بالای 2 میلیارد. خداقوت به مسئولین
1401/5/5
دوست عزیز این ماشین جزو خوبای چینی هستش لطفا انقدر سریع نکوبید یه ماشینو، در موردش تحقیق کنید
1401/6/15
از کجا اینو میگی خسته...... دوتا کمپانی متفاوت .مگه دیدی از تزدیک....ممکنه بعضی کمپانیا پلت فرم مشترک داشته باشن اما اتاق نه
1401/12/25
اصلا اینطور نیست از نظر شاسی متفاوت هست حتی در ایمنی امتیاز جک بالاتره
1402/5/31
من ۱ ماه این‌ماشین و خریدم به صدا د. اومده مسخره ترین داغون تازه ۷ ماه طول کشید تا تحویل بدن آخرشم‌کاتالیزورش مشکل داره و‌چند روزه ماشین و خوابوندن
1401/5/4
فلسفه این رینگای سیاه رنگو نمیفهمم. واقعا قیافه ماشینو به هم ریخته. درست مثل اینکه یه کت و شلوار شیک بپوشی ولی کفشات کثیف و کشاد و پهن باشن. تازه این رینگارو برا رونمایی براق کردن وای به حال اینکه گلی و خاکی شن
1401/5/5
مسخره و بدرد نخور
1401/7/14
شما پراید و پژو رو سوار بشو 😬
1402/1/18
آره داداش همون سایپا ۱۴۱ یا ۱۵۲ یا ۱۶۱ خیلی بهتر و آپشنال تر و ایمن تره، این چیه !!!!.... 😁😁😁
1401/6/13
من چرا نمیتونم با فیس این ارتباط برقرار کنم
1402/7/23
خیلی ساده ست چون سلیقه ها متفاوته، نه تنها توی انتخاب ماشین بلکه توی همه چی همینجوره.
1401/6/15
۱۷۰ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتون متر بعد سرعت ۱۷۰ ?
1401/7/3
با توجه به توان موتور و وزن 1500 کیلوگرمی، عدد زیر هشت ثانیه برای شتاب کاملا تخیلی هست، و عدد واقعی شتاب حدود نه ثانیه خواهد بود در بهترین حالت
1401/7/27
باید دید قیمت چند هست و آیا نسبت به قیمت خودرو های مطرح دنیا ارزش داره؟به هر حال با توجه به قیمت تویوتا کمری مدل2022 هیبریدی که قیمتی23000 دلاری دارد و با دلار330000 ریال میشود759میلیون تومان باید دید خودروسازان داخلی یا بهتر بگم قهرمانان مسابقات دو یک نفره چقدر دارند توی پاچه مردم ایران میکنند
1401/10/14
سلام امید جان؛الان دلار شده ۴۲۰۰۰تومن که قیمت تویوتا کمری میشه ۹۶۶ میلیون؛دولت عزیز هم بخواد وارد کنه یه ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد میکشه روش یعنی کمتر از ۳ میلیارد غیر ممکنه بشه
راستی ایران‌خودرو لطف کردن برای ۲۰۷ ایرانی اتوماتیک ۶ سرعته قیمت ۸۲۰ میلیون رو در نظر گرفته
1401/9/9
چینیا یه سر و گردن بالاتر از داخلیا بودن.داره میشه دو سر و گردن.شایدم بیشتر
1401/9/12
سلام
لطفا بررسی تخصصیش رو بذارید. چندتایی تحویل مشتری شده.
1401/10/3
ماشینی که طراحی عالی داره امکانات زیاد داره موتور و گیربکس قوی داره کیفیت هم که از متریالش داد میزنه چرا باید بد باشه ؟
این ماشین فوق العادست
از نزدیک دیدم و سوار هم شدم اصلا کلا نظرتون از ماشین چینی تغيير می کنه و اصلا بی کیفیت خودشو نشون نمیده
1401/10/11
من ثبت نام کردم ۱۲۰ روزه ، خدا کنه خوب در بیاد ، خیلی تحقیق کردم تو این ثبت نامیا بهترین گزینه همین بود به نظرم
1401/10/14
سلام
دوست عزیز
من آذر ماه جز اولین نفراتی بودم که گرفتم
ماشین بسیار پرشتاب و قوی هست ولی چند تا ایراد داره
کمک های عقبش به شدت صدا میده متاسفانه تو گارانتی اولیه نمایندگی خ مخبری ترتیب اثری نداد
مهمتر این که به نظر گیربکس هم کمی تو حرکت اولیه گنگ هست و عملکرد مناسبی تو حرکت کند نداره
داخلش جادار نیست ولی صندوق بسیار مناسبی داره
در کل نسبت به اسمش ماشین مناسب و شیکی هست البته قیمتش خیلی بالاست
ماشین فعلی من یه سوناتا وای اف ۲۰۱۱ هست که سوای شکل و شمایل شیک تر از همه لحاظ از سوناتا به نظرم پایین تر هست
1401/10/13
دوستان من j7 ثبت نام کردم.بنظرتون با توجه ب واردات خودرو قیمتش ریزش میکنه با نه؟
1402/2/8
سلام و درود
با چه قیمتی ارائه میشه وقیمت بازار چقدر هست؟
1401/11/2
سلام دوستان
چرا کرمان موتور زاپاس چرخ با رینک اهنی ک شبیه گاریه میزاره واس جی ۷ واقعا جاتاسفه
1402/2/24
داداش مزدا ۳ هم زاپاسش همینجوره کاری به کرمانموتور نداره بعضی شرکتا زاپاساشون سایز کوچکتر و رینگ فولادی
1402/3/25
اون رینگو برای زاپاس میزارن واس ادمای بیخیال که زودتر برن واس تعویض یا تعمیر لاستیک اصلی و استفاده طولانی از زاپاس نداشته باشن
1401/11/12
سلام من قبلا اپتیماjf داشتم که بنا به دلایلی مجبور شدم بفروشم الان چند روزی هست که خودروj7 رو تحویل گرفتم فعلا که از نظر اپشن و تند و تیز بودن از اپتیما بالاتره و ازش راضی ام اما باید ببینیم بعد از گذشت زمان از نظر کیفیت می تونه با کره ای ها رقابت کنه یا نه
1402/10/5
سلام رفیق شما هنوز j7 رو دارید من میخواستم بخرمش ولی فنی رو نمیدونم چطور هست شما راضی هستید
1401/11/24
چرا توی متن مقاله شتاب صفر تا صد رو گفتید هشت ثانیه ولی توی فیلم تست و بررسی ده ثانیه شد؟
1402/1/16
من باهاش سفر رفتم، دید بغل سپر جلو کمه، دو بار ضربه خورد
1402/1/24
سلام من با این ماشن ۲۰۰۰ کیلومتر رانندگی کردم و بسیار عالی باشتاب نرم ماشیتی تو جاده نمی تونه ازت رد بشه و بسیار زیباس و با ابهت
1402/2/2
سلام ایا جی سون که الان کرمان موتور عرضه می کند ، سنسور پارک جلو هم دارد؟ اگر نداشته باشد ایا جا برای نصب سنسور پارک جلو پیش،بینی،کرده است?
1402/3/17
در پیشرفت فوق العاده خودرو ساز های چینی و بهبود کیفیت خودرو هاشون شکی نیست ولی با توجه با رنج قیمتی که جدیدا پیدا کردن خرید یک کره ای یا ژاپنی کارکرده هنوزم انتخاب منطقی تری به نظر میرسه تا اینکه بخای یک چینی با توربو و جی دی آی و هزاران هزار دردسر بخری و از اونجایی که قدرت و تورک اعلامی شرکت های چینی با چیزی که روی داینو اختلاف زیادی داره قطعا هنوز نمیشه ماشین چینی رو به کره ای یا ژاپنی ( حتی کارکرده ) ترجیح داد
1402/3/21
سلام خدمت همگی.این ماشین بهتره یا اکسنت۹۷؟با تشکر فراوان
1402/4/8
صد در صد اکسنت
1402/3/25
سلام یکپارچگی طرح دوم kmc j7 برام درومد..قیمت کارخانه الان چنده..حواله چقدر میخرن...تحویلش تابستان ۱۴۰۳هست
1402/3/25
این ماشین از لحاظ آپشن و شتاب و کشش عالیه اما باید این نکات رو در نظر داشت :
۱ موتور توربو این ماشین بشدت به کیفیت سوخت حساسه و فقط باید با بنزین سوپر استفاده کنید
۲.گیربکس ماشین یمقدار در مقایسه با گیربکس at استهلاک بیشتری داره

۳ دقت کنید موتور این ماشین ۱۵۰۰ سی سی هست ولی ۱۷۲ اسب و ۲۸۰ نیوتون گشتاور میده این نشون میده موتور راندمان بسیار بالاتری از اون چیزی که باید داره در حقیقت نباید راندمان یک موتور ۱۵۰۰ رو انقدر بالا برد چون تحت فشار زیادی قرار میگیره و استهلاک میره بالا
امیدوارم برا کسیایی که میخوان این ماشینو بخرن مفید باشه
1402/4/7
سلام برا حساسیت ماسین به سوخت باید چکار کرد؟بنزین سوپر کمیاب هستش.
1402/3/26
آیا گیربکس دو کلاجه داخل روغن است یا بدون روغن عمل می کند ( اصطلاحا تر است یا خشک)
1402/4/7
در جایی قدرت موتور ۱۷۲ اسب و درجای دیگر حدود ۱۸۴ اسب ذکر شده است
نکته دیگر اینکه اگر ما حداکثر قدرت موتور را ۱۷۲ اسب فرض کنیم سرعت اتومبیلی
که از چنین موتوی استفاده میکند بیشتر از ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است
1402/8/1
سلام
داداش میزان حداکثر سرعت به عوامل مختلفی بستگی داره که مهمترینش تعداد دنده ها و دور موتور کات آف ماشینه..اول اینکه این ماشین 6 سرعته بیشتر نیست و اگر 7 سرعته بود طبیعتا حداکثر سرعتش هم بیشتر میشد.ولی چیزی که بیشتر از همه سرعت خودرو رو محدود کرده، کم کردن دور موتور کات آف توسط سازنده هست که اگر اشتباه نکنم جک این خودرو رو روی 5 هزار دور در دقیقه بسته. اینطوری استهلاک موتور کمتر میشه و موتور شما عمر بیشتری میکنه و همچنین گیربکس
1402/4/16
سلام من این ماشین تازه تحویل گرفم بالای ۱۲۰ فرمونش میلرزه میشه بگید از چی میتونه باشه
1402/5/21
بلبرینگ یا لاستیک احتمالا ،تا وقتی اینجوریه بیشتر ۱۲۰ خطرناکه
1402/6/12
باید بالانس بشه بالای ۱۱۰تا فرمکن میلرزه متاسفاته
1402/11/29
همه ماشینا این مشکل رو دارن بالانس کنید درست میشه
1402/5/3
بعضی از صاحبان این ماشین از جوش آوردن ماشین شکایت دارند
1402/5/13
سلام حداکثر سرعت 170 یعنی بیشتر از 170 نمیشه حرکت کرد؟؟؟
1402/5/19
J7 تو کلیپ چه رنگیه ؟
1402/5/20
سلام .قیمتش چند هست
1402/5/26
کف ماشین ارتفاع بازمین چند سانتیمتر است؟؟
1402/6/1
ماشین بی نظیری هستش.طراحیش فوق العادست. شتاب و قدرتش عالیه. قشنگ سرهارو برمیگردونه طرفت
1402/6/1
من دارمش عالیه. قبلا سوناتا2010 داشتم. این از اون خیلی بهتره. طراحیش فوق العادست
1402/6/16
بسیار ممنون بابت اطلاع رسانیتون موفق باشید
1402/6/19
دوستانی که اطلاع دارن یا ماشینو داشتن؛ gps نداره این ماشین؟ نمیشه روش نصب کرد؟
1402/6/20
سلام دوستان ماکسیما مدل ۹۰ دارم اتومات کاملا سر حال و تمیز ‌. آیا بدم جی ۷ بگیرم ؟ لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم .
1402/6/28
عالیه واقعا قیمتش هم الان خیلی مناسب شده و کارخونه با جک s5 یکی شده که ارزش خرید j7 از اون و سدان های هم رده خیلی بیشتره
1402/7/3
یه تبلت ده اینچی رو با تف چسبوندن وسط داشبورد. آخره طراحیه.
1402/7/6
سلام، لوازم و قطعه گیر میاد یا نه، مثل t8 بدبخت میشی؟
1402/7/29
بدبخت میشی شک نکن
گیربکسش خنگه!
1402/7/21
انصافا ماشین عالی است
کم مصرف شتاب عالی
آپشن فول
1402/9/12
واقعا ماشين پر شناب و عالى هست من ٦ ماه دارم هيچ مشكلى نداشته اولين ماشين چينى هست كه خريدم ولى واقعا از ماشين هاى كره اى چيزى كم نداره
1402/9/13
کسی تا تازگی تحویل گرفته تاخیر توی تحویل دارن
1402/10/29
عزیزان تحویل این خودرو به وقت هستش یا دیر تر تحویل گرفتین؟
1402/11/15
میگن تا خیر داره او های که آذر ثبت نام کردن هنوز تحویل نگرفتن
1402/12/27
سلام دوستان
این بین j7 و آریزو 6 پرو کدوم انتخاب بهتریه؟