موضوعات داغ

برگزاری اولین تست رانندگی گروهی خانواده محصولات مدیران خودرو + تصاویر

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مجموعه شرکت مدیران خودرو با برگزاری برنامه‌های تست درایو محصولات مختلف خود همواره سعی نموده است که مشتریان و متقاضیان خرید خودرو، قبل از تصمیم نهایی برای انتخاب آشنایی کامل داشته با خودرو مورد نظر خود داشته باشند. پیرو همین سیاست روز گذشته مصادف با پنجشنبه ۲۷ مردادماه 1401 برای اولین بار تست درایو به صورت گروهی و برای تمام محصولات MVM در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شد. ۴ نمایندگی بزرگ مدیران خودرو حدود ۴۰۰ نفر متقاضی جهت تست و خرید خودرو را برای حضور در این برنامه معرفی کرده‌اند و همچنین افرادی نیز از طریق سایت شرکت مدیران خودرو ثبت نام نموده که در این تست درایو محصولات مدیران خودرو گرد هم آمدند.

تست درایو خودروهای X22 Pro ،X55 Pro، تیگو7 و آریزو 5 در پیست آزادی

در این تست درایو خودروهای X22 Pro ،X55 Pro، تیگو7 و آریزو 5 جهت بررسی در اختیار مشتریان مجموعه مدیران خودرو قرار گرفت و همچنین مدیران شرکت ارشد مدیران خودرو برای ارتباط هرچه بهتر با مشتریان خود در این تست درایو در جمع علاقمندان حضور پیدا کردند.

کراس اوور X55 Pro پرطرفدارترین خودرو برای تست

بیشترین درخواست برای تست خودرو در این مراسم تست گروهی مربوط به کراس اوور جدیدا مدیران خودرو یعنی X55 Pro است. شرایط به‌گونه‌ فراهم شده است که مشتریان حتی بیش از یک‌بار با خودرو X55 pro رانندگی کردند.

هدف مجموعه مدیران خودرو از برگزاری تست درایو محصولات به صورت گروهی، ایجاد یک تجربه بهتر و رفاه حال مشتریان است و رنج عمده‌ای از خودروهای مدیران خودرو به‌صورت هم‌زمان در پیست اتومبیل‌رانی حضور داشته تا مشتریان بتوانند ضمن بررسی و تست خودرو موردنظر خود، محصولات متنوع دیگر را دیده و یا در صورت نیاز تجربه رانندگی با آن را پیدا کنند. در گذشته مشتریان باید برای تست رانندگی هر خودرو به‌صورت جداگانه ثبت‌نام می‌کردند و در روزهای مختلف برای انجام تست به پیست مراجعه می‌کردند اما در این برنامه برای آسایش هرچه بیشتر مشتریان، به صورت تجمیعی انجام شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/5/28
هندلینگش ضعیفه خیلی خیلی .جک ۵ بخرید جای این