موضوعات داغ

ون جدید سایپا تا پایان سال عرضه می‌شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد و در جمع خبرنگاران عنوان کرد : شرکت سایپا در زمینه خودروهای تجاری برنامه تولید دو وانت تک کابین، دو کابین و ون را در برنامه خود قرار داده است. پیرو این موضوع محصول ون شرکت سایپا که قابلیت عرضه و فعالیت در سامانه حمل و نقل عمومی را دارد، تا انتهای امسال وارد خط تولید می‌شود.

محمد علی تیموری با اشاره به افزایش سطح کیفی محصولات سایپا افزود که بر اساس گزارشات رسیده و با فعالیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته سطح کیفی محصولات گروه سایپا طی ماه‌های اخیر افزایش یافته است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در خصوص محصولات جدید به هیچ عنوان خودرو را با مشکلات قبلی عرضه نخواهیم کرد و ادامه داد ضمانت می‌کنیم محصولات تولیدی جدید با کیفیت مناسب عرضه شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطر در ادامه عنوان کرد که در حال مذاکره با رنو ، سیتروئن و چانگان به عنوان شرکای تجاری سابق خود هستیم و دو محصول چانگان CS35 پلاس و UNI-T در حال تست و انجام عقد قرارداد هستیم و ثبت سفارش واردات خواهیم کرد. با شرکت سیتروئن نیز در خصوص خودروی سیتروئن C3 در حال مذاکره هستیم که پیش از این در سایپا مونتاژ و مورد استقبال عمومی نیز واقع شده است. با توجه به زیر ساخت موجود تولید این خودرو سیتروئن در شرکت سایپا سیتروئن، در حال مذاکره جهت تولید مشترک هستیم. خودرو دیگر از شرکت سیتروئن محصوص

او در ادامه گفت که خودرو کراس اوور C3 XR نیز در دست بررسی است 70 درصد نیازمندی‌های زیرساختی برای تولید این محصول در کشور موجود است و در حال انجام آن هستیم.

تیموری در خصوص برند رنو به عنوان شریک تجاری افزود که با توجه به سهام‌داری سایپا در شرکت رنوپارس و سابقه همکاری قبلی با شرکت رنو، سایپا مجوز واردات خودروهایی چون ساندرو، سیمبل و مگان 2022 را دارد که در حال انجام مذاکره هستیم و قطعا خودروهایی که در رنج قیمتی مصوب است را وارد خواهیم کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/1/30
الان سال ۱۴۰۲ هستیم پس چرا عرضه نشد