موضوعات داغ

پیکاپ G9 بهمن نیمه اول سال ۱۴۰۲ به بازار عرضه خواهد شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در حاشیه مراسم اعلام قیمت خودرو سدان ریسپکت بهمن موتور، اسماعیل نوروزی مدیر توسعه کسب و کارهای خودروهای سواری گروه بهمن خبر از عرضه پیکاپ G9 این مجموعه در نیمه اول سال 1402 داد.

پیکاپ G9، محصول مونتاژی جدید شرکت گروه بهمن در اصل محصول شرکت ZX AUTO است. پیکاپ G90 با الهام از پیکاپ فورد F150 به عنوان پرفروش ترین پیکاپ در بازار آمریکای شمالی طراحی و تولید شده است. پیکاپ جدید گروه بهمن با بهره‌گیری از قابلیت ها و آپشن های مختلف و همراستا با استانداردهای جهانی به بازار ایران عرضه می‌شود.

پیکاپ G9 در بخش قوای فنی از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (GDI) است که قدرتی حدود 200 اسب بخار و گشتاور بالای 365 نیوتون متر تولید می‌کند. بر اساس گفته شرکت سازنده در طراحی این پیشرانه از تکنولوژی‌های پیشرفته روز دنیا بهره گرفته شده است که همراه با بازدهی بسیار بالا، کارکرد بی صدا، نرم و مصرف سوخت پایینی دارد.

پیکاپ G9 محصول بهمن موتور

در بدنه این خودرو از مواد فولادی و پلیمری با استحکام بالا و در عین حال بسیار سبک است که این موضوع ایمنی و مقاومت بدنه پیکاپ G9 را بهبود می‌بخشد و وزن خودرو را به طور موثری کاهش می‌دهد.

در بخش سیستم ترمز و ایمنی این خودرو از لیست بلند بالایی از تجهیزات بهره می‌برد. تجهیزاتی مانند سیستم ترمز ضد لغزش(ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز(EBD)، سیستم کنترل پایداری (ESC)، سیستم ترمز کمکی (Brake Assistance System)، سیستم هشدار برخورد از جلو (Front Collision Warning)، سیستم کنترل حرکت در بین خطوط (LaneDeparture Warning System)، سیستم کروز کنترل هوشمند تطبیقی (Adaptive Crouse contro)، سیستم قطع خودکار سوخت هنگام تصادف (Collision Automatic Fuel shut-off (، سیستم باز کردن قفل درب ها هنگام تصادف Collision Automatic Unlocking، سیستم کنترل فشار باد تایر ها (Tire Pressure Monitoring System) ، سیستم روشنایی اتوماتیک (Automatic Head-light On/off system )، برف پاک کن های خودکار جدید ( Rain sensing Wiper System) به تجربه بهتر در کاربری این خودرو کمک می‌کنند.

پیکاپ G9 بهمن موتور

از دیگر مزیت های این خودرو می توان به اکسل های قدرتمند به همراه فنربندی با طراحی دو جناغی ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم- منیزیم به همراه توپی چرخ با استحکام و عملکرد بسیار بالا در کنار آیرودینامیک بهینه بدنه خودرو با مقاومت هوای کم در حین رانندگی اشاره کرد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/22
الان یک قیمتی براش مشخص میکنند که اشک خود فورد F150 در میاد.
1401/6/22
قیمت نمونه مونتاژ ایران برای مشتریان ایرانی سه برابر قیمت نسخه تولید شده در چین مستمسکی دیگر برای زدن جیب مردم مظلوم ایران
1401/6/25
این سطح دیگه ای از کپی کاریه
1401/6/29
مثل سایر محصولات مونتاژکاران چینی حداقل دو برابر قیمت جهانی قیمتگذاری خواهد شد!

ایران بهشت مافیای خودرو
لجنزاری برای مصرف کننده خودرو
1401/8/10
خیلی زیباست من حتما میخرم . در حال حاضر تویوتا پریوس دارم که خیلی اپشن های خوبی ذاره اما به درد تهران نمیخوره رانندگان وحشیانه از من راه میگیرند چون ماشین ظریف و نا متعارف است و انها میدانند من دلم نمیاد خودرومو بخطر بیاندازم اما این و امیکو و امثالهم برای تهران خوب هستند و خیال ادم راحت تره . به هر حال هم خودرویی یه مزیت هایی داره درسته من با یه باک ۴۰ تایی پریوس ۱۰۰۰ کیلومتر میرم و باید برای یه پیکاپ دو تا سه برابر بنزین بیشتری بخرم اما در عوض اعصاب راحت تری دارم . اشید مسخره بنظر برسه اما در تهران وحشیانه رانندگی میکنند و بی مهابا از ادم راه میگیرند با قلدری با خودروهای داغونشان
1401/9/6
قیمت پیکاپ چینی G9 از ۲۴۴۶۰ دلار شروع شده و تا ۳۲,۸۰۰ دلار ادامه می‌یابد.
هنوز قیمت این وانت در بازار ایران و آپشن های که عرضه عمومی داره مشخص نیست اما باتوجه به قیمت رقبا و قیمت پایه آن، می‌توان انتظار داشت که رکورد قیمت خودروهای پیکاپ چینی در بازار ایران را بشکند.
دلار امروز 35هزار تومان(6آذر) پس با گمرگ 100% که رو اکثر خودرو اعمال میشه رو پایه 1.700.000 باید روش حساب کرد
متاسفانه با این پول میشهخود F150 داشت نه کپی
ولی چه کنیم که اینجا !!! ایران!!!