موضوعات داغ

چانگان رایتون پلاس 2023 رقیبی برای تویوتا کمری

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروی سدان جدید چانگان رایتون پلاس 2023 در یکی از نمایندگی‌های این شرکت در چین عکس‌برداری شده است. در واقع، این یک سدان نسخه بازطراحی شده از چانگان Ruicheng / Raeton CC است. ماشین بر اساس آخرین زبان طراحی شرکت چانگان تولید شده است. خطوط صاف بدنه و جلوپنجره بدون قاب به سبک خودروهای UNI در این خودرو جلب توجه می کند. چراغ‌های جلو با یک هدلایت نازک به جلوپنجره متصل شده است. چراغ‌های جلو با یک شادولاین سیاه رنگ از سپر جلوپنجره جدا می شوند.

یک قاب مثلثی در کناره های سپر چانگان رایتون پلاس 2023 قرار گرفته‌ است و با عناصر کرومی تزئین شده‌ است. یک ورودی هوای گسترده در پایین سپر قرار شده است و کاپوت با قالب‌زنی حجیم تر شده است. رینگ‌ها به صورت طراحی دو رنگ تیره و روشن با الگوی جهت دار طراحی شده است. خطوط کرومی در امتداد پایین پنل درب قرار گرفته است. سدان جدید چانگان رایتون پلاس 4.8 متر طول داشته و عرض و ارتفاع آن به ترتیب 1.82 و 1.48 متر است. فاصله بین محور جلو و عقب 2.77 متر است. چراغ عقب با لامپ‌های تیره‌رنگ به صورت سراسری و یکپارچه با شکل منحنی طراحی شده است.

چانگان رایتون پلاس 2023

در بخش تجهیزات سیستم تشخیص چهره Face ID سدان چانگان رایتون نه تنها می‌تواند راننده را پس از سوار شدن به ماشین تشخیص دهد، بلکه به طور خودکار موقعیت صندلی، نور و سایر تجهیزات را تنظیم می کند و دارای عملکرد حافظه بر اساس تنظیمات فردی است. این خودرو همچنین دارای شارژ بی سیم، دوربین پانوراما HD، کروز تطبیقی داخلی IACC، ضبط کننده رانندگی 360 درجه، سیستم نظارت بر خستگی راننده DMS و غیره است. از رقبای سدان جدید چانگان رایتون پلاس می‌توان به تویوتا کمری و فولکس واگن پاسات اشاره کرد.

از نظر قدرت، این خودرو به موتور 1.5T Blue Whale NE seriesبا حداکثر توان 138 کیلووات مجهز است. انتظار می رود این پیشرانه به یک گیربکس با جعبه دنده 7 سرعته مرطوب دوکلاچه متصل شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/26
چانگان بخواد رقیب تویوتا کمری بشه؟؟؟ خنده داره...............
1401/6/29
با این تبلیغاتچی هایی که تو اینجا دارن... همچنین بعید نیست که رقیب فورد موستانگ هم بشه.......
ای خاک بر سره این جماعت....