موضوعات داغ

آخرین اخبار واردات خودرو، اسامی شرکت‌های واردات خودرو به زودی اعلام می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بر اساس آخرین اخبار در خصوص واردات خودرو به نظر می‌رسد که لیست شرکت‌های واجد شرایط برای واردات خودرو تا اواخر مهرماه منتشر می‌شود.

پیرو موضوع واردات خودرو سخنگوی وزارت صمت عنوان کرد شرکت های متقاضی واردات، یک ماه فرصت دارند که مدارک خود را جهت تشخیص صلاحیت به وزارت صمت تحویل دهند. او در ادامه افزود که طی سه هفته گذشته با حضور شرکت‌های متقاضی برای واردات خودرو جلسات زیادی برای بررسی مدارک برگزار شد و در نهایت تا الان تنها دو شرکت مراحل قانونی را جهت واردات تکمیل و موفق به کسب الزامات قانونی شدند.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت گفت : در نهایت تا پایان مهرماه لیست و اسامی شرکت‌های واجد شرایط واردات خودرو اعلام و رسانه‌ای خواهد شد.

قالیباف همچنین در خصوص بندها و الزامات قانونی واردات خودرو عنوان کرد که وزارت صمت با دقت الزامات قانونی را از شرکت‌ها مطالبه خواهد کرد و توانمندترین شرکت‌های کشور که تضمین دهند خدمات پس از فروش و انتقال فناوری را ارائه دهند برای واردات خودرو مجوز خواهند گرفت.

سخنگوی وزارت صمت گفت: شرکت‌های نیز برای حضور و سرمایه‌گذاری در زمینه تجهیز و نوسازی بخش حمل‌ونقل عمومی اعلام آمادگی کرده‌اند و برای محقق شدن این امر در حال مذاکره و اخذ مجوز هستند.

به گزارش تحریریه خودروبانک پس ابلاغ آیین‌نامه واردات خودرو و مشخص شدن الزامات قانونی آن، در حال حاضر همه نگاه‌ها به سوی وزارت صمت است تا این موضوع پس از ماه‌ها تاخیر اجرایی شود. البته روند کند اجرایی شدن واردات خودرو این موضوع را به امری فرسایشی تبدیل کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/7/16
آخه دیگه کودوم کشوری به شما خودرو میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟