موضوعات داغ

هاچ بک هوندا فیت RS با کیت بدنه جدید اسپورت

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

خودرو هاچ‌بک خوش استایل هوندا فیت RS مدل 2023 که اخیراً رونمایی شده است حالا با یک پکیج اختیاری از برند Mugen در دسترس است. در این نسخه خودرو هوندا فیت RS به تایر نسخه R شباهت پیدا کرده است. البته مدل رینگ حتی در نسخه استاندارد نیز اسپرت و شیک به نظر می‌رسد. این خودرو جمع و جور ژاپنی در بخش بدنه ارتقاء پیدا کرده است و به یک کیت بدنه با ظاهری اسپورت مجهز شده است که خودرو را شیک و زیباتر می‌کند و حس پویایی را در آن بیشتر می‌کند.

از نظر ظاهری، هوندا فیت RS به یک سپر جلوی کشیده مجهز شده است که به دلیل وجود یک خط قرمز متضاد، به زیبایی با بقیه قسمت های بیرونی بدنه هماهنگ شده است. این خط قرمز دقیقاً از زیر ورودی هوای مرکزی عبور می‌کند که باعث ایجاد حس اسپرت بیشتر می شود. خط مشابهی نیز در بخش جلوپنجره وجود دارد، اما در لوگو خودرو تغییری ایجاد نشده است.

هوندا فیت RS

علاوه بر این، خودرو هوندا فیت RS در نمای عقب از یک دیفیوزر جدید بهره‌مند شده است و در آینه های دیدعقب جانبی یک پوشش فیبرکربی استفاده شد. چرخ‌های 17 اینچی MDE نیز به لیست آپشن‌ها اضافه شده است. از فیبرکربن بین چراغ های جلو و همچنین چراغ‌های درب عقب بکار برده شده است. یک ورودی هوا و پخش کننده تزئینی در قسمت عقب ظاهر شده است. برای مدل‌های مختلف هوندا فیت، بسته ارتقایی نیز موجود است که کمی تهاجمی تر به نظر می‌رسد.

در بخش تجهیزات فنی و پیشرانه هاچ‌بک هوندا فیت RS ، تغییری ایجاد نشده است. برای سفارش این کیت، هر قطعه مود نظر را می‌توان به صورت جداگانه یا به صورت مجموعه کامل خریداری کرد. بنابراین، سپرها و رکاب های جدید پایه بیش از 1341 دلار قیمت دارند، اما در مدل Honda Fit RS این بخش‌ها با قیمت 1603 دلار ارائه می‌شوند. قیمت آینه های فیبر کربن 300 دلار و بال عقب تقریباً 513 دلاراست. برای رینگ‌های جدید باید 369 دلار، برای برچسب های تزئینی 165 دلار، برای کفپوش‌ها 24200 دلار و برای سایر عناصر تزئینی 620 دلار پرداخت کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد