موضوعات داغ

کراس اوور چری اومودا C8 با ظاهری شبیه رنج روور در بازار روسیه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تصاویری از کراس‌اوور جدید چری بدون استتار در فضای مجازی منتشر شده است که تحت برند اومودا در بازار روسیه عرضه خواهد شد. این کراس‌اوور از نظر ظاهری شبیه به رنج‌روور ایوک است.

چندی پیش شرکت چری از احتمال عرضه کراس‌اوور جدید اومودا C8 به بازار خبر داد که ممکن است همین مدلی باشد که در تصاویر می‌بینید. با این حال، ابعاد این مدل به اندازه‌ای که پیش از این انتظار می‌رفت، بزرگ نخواهد بود. طول، عرض و ارتفاع این مدل به ترتیب ۴۴۵۳/۱۸۶۴/۱۶۷۱ میلیمتر خواهد بود، در حالی که فاصله بین دو محورش ۲۶۵۰ میلیمتر است.

این مدل کمی بزرگتر از کراس‌اوور اومودا C5 است که به تازگی وارد بازار روسیه شده، اما کوچکتر از همتای خودش یعنی چری تیگو ۸ پرو خواهد بود. علاوه بر این، زمانی که چری اعلام کرد که قصد دارد اومودا C8 را در روسیه عرضه کند، به نظر می‌رسید که این مدل بزرگتر از اومودا C5 خواهد بود. با این حال، چینی‌ها همیشه به نام‌گذاری عجیب خودروهای خود مشهور بوده‌اند.

چری اومودا C8

این مدل به یک موتور ۱.۶ لیتری توربو با توان ۱۸۶ اسب بخار مجهز خواهد بود. این پیشرانه روی اکسید TXL و چری تیگو ۸ پرو نصب شده و در چین قدرت آن روی ۱۹۷ اسب بخار تنظیم شده است.

با وجود اینکه پیش از این اعلام شده بود این کراس‌اوور تا سال ۲۰۲۳ به تولید انبوه نخواهد رسید، این نمونه اولیه نشان می‌دهد که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. بنابراین اومودا C8 احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد