موضوعات داغ

لادا نیوا تراول با افزایش قیمت شدید به بازار بازگشت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروسازان روسی پس از آن‌که مورد تحریم قرار گرفتند، در تولید و تحویل اتومبیل‌ها به مشکل برخورد کردند. یکی از محبوب‌ترین خودروهای روسی، لادا نیوا تراول بود که پس از مدتی غیبت با افزایش شدید قیمت مجددا به فروش می‌رسد.

مطابق گزارش رسانه‌های روسی، شرکت سازنده این خودرو یعنی اتوواز قیمت لادا نیوا تراول را حدود 68 هزار روبل افزایش داده است. بنابراین خرید تیپ بلک این خودرو در حال حاضر برای مشتریان روسی 1،126،900 روبل هزینه در بر خواهد داشت. البته تیپ پایه این خودرو بدون تغییر قیمت باقی مانده و همچنان با نرخ 998900 روبل به فروش می‌رسد.

لادا نیوا تراول

تیپ بلک لادا نیوا تراول از نظر ظاهر با نسخه عادی تفاوت دارد و حتی تزیینات داخلی خودرو نیز مشکی رنگ هستند. همچنین تجهیزات اضافه همچون کنسول وسط، روکش چرمی صندلی‌ها و پشت سری‌های اضافه را در این تیپ خواهید یافت. شیشه‌های برقی، آینه‌های برقی به همراه گرمکن، فرمان الکتریکی، ترمزهای ABS و EBD بخشی از امکانات لادا نیوا تراول بلک هستند.

لادا نیوا تراول به موتور 1.7 لیتری بنزینی قدیمی مجهز است که حداکثر 80 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. گیربکس پنج سرعته دستی و سیستم چهار چرخ محرک دائمی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های این خودرو را برعهده دارند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/8/17
کاش اونی که رفت پاتریوت اورد عقلش کار میکرد لادا میاورد جاش