موضوعات داغ

مصاحبه با علی عاجزی؛ مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان + فیلم

عکس مطلب اول

در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، خودروبانک با علی عاجزی، مدیر برگزاری این نمایشگاه مصاحبه کرده و سؤالاتی را پیرامون دلایل وقفه سه‌ساله، شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و همین‌طور رویدادهای خودرویی آتی پرسیده است.

به گفته آقای عاجزی، استان اصفهان به سبب بحران دوساله کرونا و همین‌طور اثرات منفی ناشی از تحریم‌های بین‌المللی روی صنعت خودروسازی کشور، از برگزاری یک رویداد خودرویی شایسته محروم مانده بود. ولی با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های صورت‌گرفته، نمایشگاه خودرو اصفهان بالاخره با حضور بیش از ۲۰ شرکت تولیدکننده و مونتاژکار خودروی سبک و سنگین و در فضایی بالغ‌بر ۲۰ هزار مترمربع برگزار شد.

نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۱ در دو بخش خودروهای سواری و خودروهای سنگین تجاری و کار میزبان تولیدکنندگان است. در بخش خودروهای سواری، شرکت‌های مطرحی همچون کرمان موتور، خودروسازی فردا، مدیران خودرو، بهمن موتور و ... از محصولات مختلف در غرفه‌های خود رونمایی کرده‌اند. در بخش خودروهای سنگین نیز مجموعه‌هایی نظیر بهمن دیزل، آرین دیزل، شایان دیزل و ... در نمایشگاه حاضر شده‌اند.

شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان در محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های استان در کمربندی شرقی روبه روی منطقه «روشن دشت» برگزار شده و از تاریخ ۳ الی ۶ آذرماه بین ساعات ۱۵ الی ۲۱ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

به گفته علی عاجزی، نمایشگاه بعدی خودرو، قطعات و تجهیزات یدکی در شهر اهواز برپا می‌شود. رویداد مهم دیگری در اواخر دی‌ماه در استان کرمان برگزار شده و در صورت مساعد بودن شرایط واردات، نمایشگاه شهر آفتاب تهران میزبان دوست داران و علاقه‌مندان حوزه خودرو خواهد بود. البته در صورت بلاتکلیفی وضعیت واردات خودرو، برگزاری نمایشگاه شهر آفتاب تهران به اردیبهشت‌ماه موکول می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد