موضوعات داغ

مینی ون لوکس LDV Mifa 9 رونمایی شد، ریشه‌های چینی و اهداف جهانی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بخش مینی ون یکی از قسمت‌های در حال افول بازار است، با این حال همچنان مشتریان در برخی مناطق به خرید این خودروها علاقه دارند. یکی از این مناطق استرالیا است و خودروسازان چینی نیز توجه ویژه‌ای به تامین نیازهای مشتریان استرالیایی و عرضه انواع مینی ون دارند.

LDV Mifa 9 یک مینی ون لوکس و الکتریکی از برند چینی LDV است که پیش‌تر پیکاپ‌های آن وارد بازار استرالیا شده بودند. برند LDV یکی از زیرشاخه‌های سایک موتور است و در حقیقت محصولات سایک مکسوس در بازارهای صادراتی با برند LDV حاضر می‌شوند. مینی ون LDV‌ میفا 9 نیز در حقیقت نسخه برخی از سایک مکسوس G90‌ به حساب می‌آید.

مینی ون LDV Mifa 9 EV به تک موتور الکتریکی مجهز است که روی محور جلو این خودرو قرار دارد. موتور الکتریکی این ون می‌تواند حداکثر 241 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید کند. پکیج باتری‌های 90 کیلووات ساعتی از برند CATL نیز وظیفه تامین انرژی این پیشرانه را برعهده دارند. برد این ون 440 کیلومتر اعلام شده است و شارژ سریع آن از 30 تا 80 درصد حدود 5 دقیقه به طول می‌انجامد.

LDV Mifa 9 EV

مینی ون LDV Mifa 9 EV با سه تریم Mode، Executive و Luxe قابل عرضه است که تفاوت‌های آن‌ها به طراحی داخلی کابین و امکانات رفاهی خلاصه می‌شوند. تمامی نسخه‌ها با سه ردیف صندلی عرضه می‌شوند اما نسخه فول آپشن صندلی‌های کاپیتانی به همراه گرمکن، سردکن و ماساژور را در اختیار مالک قرار می‌دهد. سیستم تهویه سه منطقه‌ای، پورت‌های USB، درب کشویی برقی و سیستم صوتی ممتاز بخش دیگری از امکانات LDV Mifa 9 هستند.

قیمت مینی ون LDV Mifa 9 در نسخه پایه معادل 70 هزار دلار استرالیا است و مدل لوکس نیز 131 هزار دلار قیمت دارد. سایک قصد دارد تا این مینی ون را در بازار اروپا نیز به فروش برساند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد