موضوعات داغ

حواله واردات یک خودروی خارجی پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تیم ملی فوتبال ایران هفته گذشته پس از 2 باخت و یک برد از جام جهانی 2022 قطر خداحافظی کرد. اما این حضور ناموفق با یک پاداش ویژه همراه بود که از زمان صعود به جام جهانی بجا مانده مانده و قبل آخرین بازی تیم ملی در جام جهانی با تیم آمریکا به اطلاع ملی‌پوشان فوتبال رسانده شد.

در شب بازی ایران در مقابل آمریکا و برای روحیه دادن به تیم ملی فوتبال در آخرین بازی مرحله گروهی، جایی که با یک تساوی نیز به مرحله بعد صعود می‌کردیم، وعده جایزه ویژه صعود به جام‌جهانی فوتبال قطر 2022 عملی شده و به هرکدام از بازیکنان حواله واردات یک خودروی خارجی به عنوان پاداش صعود تعلق گرفت تا فوتبالیست‌های تیم ملی با انگیزه بالاتر به مصاف با تیم ملی آمریکا بروند.

این اتفاق در سال 2014 نیز سابقه داشته است و برای اولین بار پس از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی به ایران به اعضای تیم ملی فوتبال تعلق گرفت و در آن زمان نیز کیروش به عنوان سرمربی تیم فوتبال فعالیت می‌کرد.

امسال پس از پیروزی یک صفر تیم ملی فوتبال در مقابل عراق و صعود آسان ایران به جام جهانی فوتبال 2022 قطر در فاصله سه دیدار مانده به پایان مرحله مقدماتی و ثبت ایران به عنوان اولین تیم آسیایی صعود کرده به جام جهانی، بهترین عملکرد تاریخ تیم ملی فوتبال در مرحله انتخابی جام جهانی ثبت و پاداش ویژه‌ای برای فوتبالیست‌ها در نظر گرفته شد.

معاون اول رئیس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی وعده پاداش داده بودند که شب دیدار مقابل آمریکا، این قول(مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی) عملی شد تا بازیکنان روحیه مضاعفی برای این مسابقه پیدا کنند.

با وجود عدم صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا، وعده داده شده به بازیکنان انجام شد و آنها نامه ورود یک خودروی خارجی را دریافت کردند که البته باید در چارچوب قوانین کشوری با پرداخت مالیات و حق گمرک این کار را انجام بدهند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/12
کاش چنین پاداش هایی به نخبه های علمی میدادن که از کشور نروند. همه میدونن که فوتبالیست ها وضع مالیشون چطوره دیگه چه نیازی به مجوز واردات دارند.
1401/9/12
ای کاش کمی هم هزینه می کردند برای بهبود ورزش کشور و پرورش جوانان ورزشکار
1401/9/12
حالا خوبه شش تا گل خوردن ابرو بر ترین تیم اسیایی بودن پاداش گرفتن چقد حق و نا حق اخه ای کاش بجای این هزینه به کارافرینا کمک بیشتر شه که چندین نفر نون میخورن در کنارشون به کره و ژاپن باید چه پاداشی بدن والا من یادم میاد کارتون فوتبالیستها ژاپن تو قسمت جام جهانی تیم های بزرگ دنیا رو میبرد ما بهشون میخندیدیم ولی با برد المان و اسپانیا داره رویاشون به واقعیت تبدیل میشه
1401/9/12
بجای اینکارا از نخبه ها حمایت کنین، فوتبالیست ها ک پول دارن
1401/9/13
یعنی چون بجای 20 تا گل فقط 6 تا گل ناقابل از انگلیس و بجای 10 گل فقط یک گل از امریکا دریافت کردند مورد تشویق قرار گرفتند ؟ حواله پراید وانت هم براشون زیادیه
1401/9/13
۴سال انتظار آخرش اینجوری بازی میکنید دیگه فوتبال نگاه نمی‌کنم زدم کردی آقای تاج، جواب بده ، دیده بودین مربی تیم و میبره حام جهانی ندیده بودیم تیم مربی رو ببره حام جهانی، این بازیکنا باید از ریشه برن بیرون
1401/9/16
با این حواله باید ماشین ۶ سیلند وارد کنند .‌بیاد اون ۶ گلی که از انگلیس خوردند .