موضوعات داغ

اولین تصاویر رسمی چری تیگو 9 منتشر شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

نمای ظاهری کراس اوور پرچمدار چری تیگو 9 (T26) برای اولین بار در عکس‌های رسمی که توسط این شرکت منتشر شده، با جزئیات کامل به نمایش درآمده است. نمای بیرونی چری تیگو 9 حقیقتا برازنده یک مدل پرچمدار است.

در تصاویر رسمی، چری تیگو 9 در رنگ آبی بسیار دلپذیر نمایش داده شده و نمای ظاهری آن مطابق با آخرین زبان طراحی چری ساخته شده است. نمای جلوی کراس اوور پرچمدار با جلوپنجره بزرگ با خطوط عمودی و لوگوی نورپردازی شده برند چری تزئین شده و چراغ‌های جلوی جدید و سپر تهاجمی با زه‌های کرومی تکمیل کننده ظاهر جدید این پرچمدار هستند.

نمای جلوی چری تیگو 9

نمای کراس اوور به دلیل ستون D مورب، خط سقف شیب‌دار و اسپویلر اسپرت بنظر می‌رسد. نمای جانبی با قوس بالای چرخ‌های همرنگ با بدنه، سقف شناور، دستگیره‌های درب جمع شونده و رینگ 10 پره تکمیل می‌شود. به طور کلی، طراحی ظاهری و شکل بدنه چری تیگو 9 واقعاً شبیه کراس‌اوورهای ممتاز و به ویژه لندرور است.

نمای جانبی تیگو 9 یادآور محصولات لندرور است

در این تصاویر برای اولین بار نمای عقب چری تیگو 9 را بدون استتار مشاهده می‌کنیم. در این نما وجود یک چراغ یک تکه با حروف نام برند چری تزئین شده است و نمای عقب را از دیگر محصولات این کمپانی متمایز می‌کند. اما نمای اگزوز این خودرو کاملا معمولی و خسته کننده بوده و با دو روکش مستطیلی تزئین شده است.

فضای داخلی چری تیگو 9 در تصاویر رسمی نشان داده نشد، اما بارها در مقابل لنزهای " عکاسان جاسوس" ظاهر شده است.

همانطور که می‌دانیم چری تیگو 9 بر روی پلتفرم T2X ساخته شده است. براین اساس ابعاد آن باید 4780x1920 x 1700 میلی متر با فاصله بین دو محور 2800 میلی متر باشد و به صورت 5 یا 7 نفره عرضه می‌شود.

نمای عقب چری تیگو 9

به احتمال زیاد، تیگو 9 با ظرفیت 5 نفر فقط به صورت دیفرانسیل جلو و با یک موتور 2 لیتری ICE با توان 254 اسب بخار و گیربکس 7 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. نسخه 7 سرنشین چری تیگو 9 با همان پیشرانه ولی به صورت سیستم چهار چرخ محرک و با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد

پیش بینی می‌شود که چری تیگو 9 در چین در حدود 200 هزار یوان یا یک میلیارد و 65 میلیون تومان قیمت گذاری شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/18
لگوی نور پردازی شده ؟؟؟!!!
1401/9/19
شیکه ولی گرونه
1401/9/20
فروش اقساطی فوری
1401/9/23
دیگنیتی پرستیژ امروز(1401.9.23) توی بورس کالا قیمت تمام شده بالای دو میلیارد فروخته شد، شک نکنید این رو زیر سه میلیارد نخواهند فروخت. شهر حرت( یا هرت) که میگن همینجاست، خدا بده برکت. مملکت نیست که سیرکه.