موضوعات داغ

شاسی بلند برقی IM LS7 در چین معرفی شد، پیش فروش 3000 دستگاه در یک ساعت

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

عصر دیروز طی مراسمی از محصول شاسی بلند برقی IM LS7 محصول IM موتورز چین رونمایی و همزمان پیش فروش این خودرو با قیمت 52,000 تا 74,000 دلار (یک میلیارد و 976 میلیون تومان تا 2 میلیارد و 812 میلیون تومان) در کشور آغاز گردید و در کمتر از 1 ساعت 3000 دستگاه از این خودرو پیش فروش شد. تاریخ تحویل خودروها فوریه 2023 خواهد بود.

شاسی بلند برقی IM LS7 محصول مشترک غول‌های خودروسازی و فناوری SAIC، Alibaba و Zhangjiang Hi-Tech است.

خودرو IM LS7 یک کراس اوور تمام الکتریکی از چین که توسط برندی ساخته شده است که احتمالاً هرگز نام آن را نشنیده اید. نکته جالب اینکه این خودرو برقی در برخی زوایای آن بسیار شبیه استون مارتین DBX بوده و در طراحی آن از شاسی بلند استون مارتین الهام گرفته شده است.

شاسی بلند برقی IM LS7 در چین معرفی شد

کراس‌اوور برقی LS7 IM توسط کمپانی IM Motors، یک برند جدید که مشترکاً متعلق به SAIC، Alibaba و Zhangjiang Hi-Tech است تولید شده و این خودرو در مدل‌های مختلف عرضه خواهد شد. بر اساس برنامه این جوین ونچر این محصول در نیمه اول سال 2023 وارد بازار چین خواهد شد.

ماشین LS7 IM در نمای جلویی به لطف چراغ‌های خمیده و فقدان جلوپنجره سنتی، چشم‌ها را به خود جلب می‌کند. همچنین یک نشان تجاری بزرگ روی قسمت فوقانی سپر خودنمایی می‌کند. وقتی به سقف این خودرو نگاه می‌کنید و متوجه سه برجستگی بزرگ می‌شوید که طراحی جالبی دارد. به گزارش رسانه‌ها برجستگی میانی در حقیقت یک دوربین با وضوح بالا است و دو دوربین دیگر دارای سنسورهای پیشرفته LiDAR هستند که در مواقع لزوم به کمک راننده خواهد آمد و مربوط به سیستم کمک رانندگی پیشرفته ADAS است.

سیستم کمک رانندگی پیشرفته ADAS شاسی بلند برقی IM LS7 محصول IM موتورز چین

شباهت‌ها به استون مارتین DBX بلافاصله با نگاه به نمای جانبی و عقب آشکار می‌شود. برای شروع، شکل سقف و پنجره های جانبی تقریباً مشابه DBX است. علاوه بر این، IM LS7 همچنین دارای یک اسپویلر بزرگ است که از سقف کشیده شده است. وجود یک درب پنجم کوتاه و یک نوار چراغ LED برجسته که در تمام عرض نمای عقبی کشیده شده است، کاملا ما را یاد شاسی بلند استون مارتین DBX می‌اندازد.

در داخل کابین LS7 یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12.8 اینچی شناور وجود دارد که تا کنسول میانی امتداد یافته است، که تا حدود زیادی به مدل‌های جدید مرسدس بنز کلاس S شباهت دارد. LS7 IM دارای طراحی صفحه نمایش سه گانه شامل صفحه ابزار ال سی دی، صفحه کنترل مرکزی و نمایشگر برای نمایش به سمت شاگرد است. این اولین خودروی تولید انبوه در چین است که با یک قربیلک فرمان نیمه عرضه می‌شود. IM Motors همچنین گزینه ای برای انتخاب فرمان کامل را نیز ارائه می دهد. کراس‌اوور برقی LS7 IM همچنین دارای سانروف پانوراما بزرگ و دوربین های پارک 360 درجه است.

کراس‌اوور برقی LS7 IM همچنین دارای سانروف پانوراما بزرگ و دوربین های پارک 360 درجه است.

ماشین LS7 IM به یک کابین هوشمند جدید 2.0 با نسخه IMOS2.0 مجهز خواهد بود. این خودرو برقی در دو نسخه باتری 90 کیلووات ساعتی و 100 کیلووات ساعتی عرضه می‌شود. نسخه باتری 90 کیلووات ساعتی حاصل سرمایه‌گذاری مشترک بین SAIC و CATL است. باتری 100 کیلووات ساعتی که در نسخه محور عقب به کار می‌رود دارای رنج حرکتی CLTC 660 کیلومتر است. نسخه چهار چرخ محرک دو موتوره دارای قدرت خروجی 425 کیلووات (650 اسب بخار) و حداکثر گشتاور 725 نیوتن متر است و برد CLTC 615 کیلومتر را ارائه می دهد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو تنها 4.5 ثانیه ثبت شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/30
باز دوستان بیان بگن آشغالی دیگر از دیار چین...

خوبه همین یاد گرفتین
1401/9/30
جلو تسلا ، عقب استون مارتین!!!!