موضوعات داغ

محموله کیا اسپورتیج 2023 در جاده های ایران دیده شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

امروز عکس هایی توسط مخاطبین خودروبانک به دست ما رسیده که نشان می دهد محموله ای حاوی خودروهای کیا اسپورتیج 2023 در جاده های ایران در حال تردد است. قطعاً قبل از آن نیز خودروهایی به این صورت در جاده ها جهت ترانزیت دیده می شدند اما خودروهای کیا اسپورتیج در بین آن ها بسیار کم دیده می شد و به نظر می رسد که این خودروها نمونه های اولیه یکی از واردکننده ها باشد و لااقل برای انجام تست های اولیه وارد کشور شده باشند.

کیا اسپورتیج 2023 وارداتی

فعلاً از بین شرکت هایی که برای واردات خودرو از وزارت صمت مجوز گرفته اند، کوشاخودرو به صورت عموم اقدام به تبلیغات و معرفی خودروهای کیا کرده اما چند شرکت دیگر نیز تصمیم به واردات خودروهای کیا دارند و هنوز مشخص نیست در صورتی که این خودروها برای واردات باشند، مربوط به کدام کشور هستند.

روی کیا اسپورتیج 2023 پیشرانه های مختلفی عرضه شده اما با توجه به سقف قانونی 20 هزار یورویی برای خودروهای وارداتی، بعید به نظر می رسد که با پیشرانه های 2.5 لیتری عرضه شود و شاید گزینه های 1.6 لیتری توربوشارژ مد نظر واردکننده ها باشد. اما با توجه به پیچیدگی های قانونی برای سقف قیمتی، باید تا باز شدن ثبت سفارش خودروهای کیا اسپورتیج 2023 منتظر بمانیم.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/9
مهندسین ما تو ایران خودرو و سایپا چکار می کنند که یک خودرو زیبا و مطمعن مثل اینا رو نمی تونن بسازن.
مگر سال ۵۴ این شرکت کره ای برای خرید خودرو به ایران نیامده بود.چی بودن چی شدند. چرا افول کردیم ما که روی گنج نشستیم چرا اینقدر مطرود از دنیاشدیم ...
این ماشین ثروتمندان هست
خوش به حالشون
1401/10/9
داخلش مثل سری E مرسدس بنز نمایشگر های دوگانه استفاده شده که ظاهر خیلی فناورانه ای رو به داخل کابین بخشیده و لوکس ترین نسل اسپورتیج تا به حال محسوب میشه فقط حیف که HUD نداره.
1401/10/12
😂😍 همون هود hud آشپزخونه رو بذاریم روش
1401/10/9
به زودی در پاچه مردم
1401/10/9
اگر برجام توافق نشه هیچ اتفاقی در واردات خودرو نمیفته
زیر بار کالاهای اساسی موندن
میخوان خودرو وارد کنن؟؟؟؟
این مطالب هم برای سرگرم کردن مردم و جو روانی دادن به بازاره
1401/10/10
همین برجامو امضا کردن دلار از هزار تومان پرید رو سی هزار تومان ؛ حالا هم که به لطف اعتراضات بعضیا شده چهل و یک هزار تومان ولی مطمئنا چند ماه دیگه پایین میاد . فکرشو بکن چند روز دیگه کیا سراتو 2022 تو جاده گاز بده بعد یه عده تبلیغ پرست میان میگن (اینا عمدا پرایدو تو ماکت سراتو ساختن مردمو گول بزنند وگرنه موتورش همون موتور پرایده)ماذا فازا (: یه ضرب المثل معروف هم هست که میگه سالی که نکوست از بهارش پیداست یعنی وارداتی که با محصولات درجه یک و اقتصادی کره ای شروع میشه حتما بعدها شاهد حضور آلمانی ها و آمریکایی ها خواهیم بود . این قدر خودباخته نباشییییییید.
1401/10/11
اگه حرفت اشتباه در اومد و بیست روز دیگه این خودروها تو بورس عرضه شدند میایی همینجا معذرت خواهی کنی بابت حرفی که گفتی؟ یا فقط بلدی بیایی یه حرف بی ربط و بی اساس رو بنویسی و شایعه کنی.
1401/10/14
آره دیدیم نتیجه برجام رو. اصلاح طلب های نادون خودشون رو با برجام سرگرم کردن که کشور به این وضع افتاده. رهبر سال 92 یعنی زمانی که روحانی به فکر برجام بود، شعار سال رو چی گذاشت؟ سال اقتصاد مقاومتی. اگه همون موقع به حرف رهبر عمل می کردن الان این نبودیم.
بدبختا بایدن با ایران داره کاری رو میکنه که دونالد ریگان با گورباچف کرد.
حالا هم دیدی که خودرو دارد شده و شرکت ها دارن تبلیغ می کنن و چند روز دیگه هم تو بورس می فروشن. اولش یکم گرونه ولی بعدش ارزون میشه
مافیایی که 10 سال طول کشیده تا جون گرفته رو نمیشه یک شبه یا یکساله از بین برد.
1401/10/10
با سلام و احترام؛
قبلاً هم عرض کردم که منتشر نشد.
بزرگواران بعد از تحریم روسیه محصولات از طریق دبی و غیره به روسیه ترانزیت می‌شوند. اینها هم به احتمال بسیار زیاد برای روسیه است تا از طریق بندر آستاراخان به روسیه تزانزیت شوند.
1401/10/10
پیشرانه ش چیه؟؟
۲۴۰۰ تنفس طبیعی؟
1401/10/10
نه بابا خیلی وقته دارن ترانزیت میشن و فقط از داخل ایران رد میشن