موضوعات داغ

عرضه محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین ویرادیزل با 2 سال یا 200 هزار کیلومتر گارانتی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت ویرادیزل به عنوان زیر مجموعه گروه صنعتی ماموت در زمینه عرضه‌ محصولات کشنده، کامیون و کامیونت فعال است. این شرکت محصولات تجاری کامیون شاکمان، کشنده Y3 و کامیونت شاکمان با برند ویرا دیزل را عرضه می‌کند.

شرکت ویرا دیزل در همکاری با شرکت شانشی SQCV چین محصولات تجاری سنگین و نیمه‌سنگین را با برند ویرا و شاکمان را به صورت اختصاصی و به عنوان نماینده رسمی این برند مطرح چینی به بازار ایران عرضه نموده است. برند شاکمان به عنوان سومین تولید کننده خودروهای سنگین در بازار کشور چین شناخته می‌شود. این شرکت در تولید محصولات خود از بهترین قطعات، پیشرانه، سیستم انتقال قدرت و تکنولوژی پیشرفته روز استفاده نموده و در تامین قطعات با تامین‌کننده‌های مطرح جهانی همکاری دارد.

کشنده Y3 محصول ویرا دیزل

در بخش پیشرانه برند جهانی و مشهور CUMMINS و در بخش انتقال قدرت و جعبه دنده برند مطرح EATON در محصولات کشنده شاکمان ویرا دیزل به کار گرفته شده است. جعبه دنده برند ایتون در کشنده‌های شاکمان از لحاظ کیفیت در سطحی قرار دارد که شرکت ویرا دیزل در کنار 2 سال یا 200 هزار کیلومتر گارانتی برای کل محصول کشنده، 400 هزار کیلومتر گارانتی بدون محدودیت زمانی به صورت اضافه برای گیربکس این محصولات تجاری در نظر گرفته است.

در بخش ایمنی کشنده‌های شاکمان ویرا دیزل، ترمز موتور ساخت JACOBS آمریکا، ریتاردر محصول VOITH و سیستم ترمز از برند KNORR آلمان است و بخشی از تکنولوژی‌های دیگر بکار گرفته شده در تولید محصولات از برندهای مطرحی مانند ZF آلمان برای سیستم جعبه فرمان و MAN آلمان برای ساخت محورها، خریداری شده است.

شرکت ویرا دیزل برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر و آسودگی خیال مشتریان خود، در فاز اول تعداد 5 نمایندگی رسمی را در شاهراه‌های اصلی افتتاح خواهد نمود و در سال آینده و فاز دوم توسعه شبکه نمایندگان، این تعداد تا 12 نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ویرادیزل و شاکمان افزایش خواهد یافت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد