موضوعات داغ

کیاموتورز، ارائه دهنده برترین کیفیت اولیه در بازار خودرو آمریکا

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی کره ای کیا پس از 27 سال، به سلطه بی چون و چرای پورشه در جایگاه نخست قابل اعتمادترین برند خودروسازی آمریکا پایان داد.
مرکز مطالعات آمریکایی "J.D پاور" که هرساله آمارهای گوناگونی در زمینه‌های مختلف از شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان منتشر می‌کند، به تازگی آمار مربوط به کمترین خرابی در میان خودروهای 2016 عرضه شده در بازار آمریکا را منتشر کرده که در آن شرکت خودروسازی کیا توانسته به سلطه 27 ساله کمپانی پورشه پایان دهد.
براساس آمار، سال گذشته برای شرکت خودروسازی کیا حدود 86 خرابی به ازای 100 خودرو گزارش شده است که باعث شد در جایگاه دوم، پس از کمپانی پورشه با 84 خرابی به ازای هر 100 خودرو قرار بگیرد، ولی امسال این شرکت خودروسازی موفق شده با رساندن خرابی اتومبیل‌هایش به عدد 83، جایگاه نخست پورشه با 84 عیب به ازای 100 خودروی تولید شده را تصاحب کند.
باتوجه به جدول ارائه شده از سوی این مرکز، شرکت خودروسازی کیا با 83 خرابی به ازای هر 100 خودرو، توانسته عنوان با اعتمادترین شرکت خودروسازی در بازار آمریکا را بدست آورد و بعد از آن، شرکت خودروسازی پورشه با 84 خرابی به ازای هر 100 خودرو در جایگاه دوم قرار گیرد.
در جایگاه سوم پس ازپورشه، دیگر شرکت خودروسازی کره‌ای یعنی هیوندای توانسته با 92 خرابی به ازای هر 100 خودرو، به عنوان سومین برند قابل اعتماد بازار آمریکا شناخته شود. بعد از هیوندای هم در جایگاه چهارم کمپانی بزرگ خودروسازی تویوتا قرار گرفته که به ازای 100 خودروی تولیدی از سوی این شرکت، تقریبا 93 خرابی گزارش شده است.
به ترتیب جایگاه پنجم با 94 خرابی در دستان BMW است و پس از آن شرکت خودروسازی شورلت با 95 خرابی در جایگاه ششم قرار گرفته.
شرکت خودروسازی بیوک، لکسوس و لینکلن هم به ترتیب با 96 عیب، جایگاه هفتم تا نهم را از آن خود کرده اند و دهمین خودروی این لیست هم نیسان با 101 خرابی به ازای 100 خودروی تولیدی معرفی شده است.
برای آشنایی با بهترین و ضعیف‌ترین خودروهای قابل اعتماد در بازار 2016 آمریکا هم می‌توانید به جداول ضمیمه مطلب مراجعه کنید.

جدول کیفیت اولیه خودروها در بازار آمریکا


نظرات کاربران

22 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/8
آدم نمیفهمه کدوم مرکز راست میگه یکی میگه لکسوز با کمترین خرابی اوله این یکی میگه کیا معلوم نیست حرف کدوم مستند هست
1395/4/9
اونی که می گفت لکسوس و تویوتا اول هستن مربوط به میزان هزینه نگه داری بود. این رتبه بندی مخصوص تعداد خرابیه. همین جدول که پورشه و کیا شدن نفرات برتر، مسلما هزینه شون یکی نیست. هرچند کمتر از بقیه خراب شدن.
1395/4/9
اين نظر سنجي از مردم هست و ربطي به كيفيت واقعي نداره،

تويوتا و هوندا ماشينهاي قشر متوسط براي امريكا و كانادا هست
ماشينهاي كره اي هم براي زير قشر متوسط(با شرايط از دم قسطو...) ، طبيعي هست كه افراد از ماين عاشون خيلي تعريف. كنند ولي كسي كه پول زياد و معمولي ميده خيلي تعريف كنه ولي ماشين اروپايي و حتي امريكايي رو مردم سطح باللتر با سطح توقع بالاتر بخوان
1395/4/8
حالا دوباره نمایید کره ای کره ای کنید توی تیتر نوشته کیفیت اولیه
1395/4/8
البته این مربوط به کیفیت در 90 روز ابتدایی و درصد پیشرفت افزایش کیفیته. در ضمن پورشه سه سال پیاپی تو این زمینه اول بود. مهمترین رده بندی مربوط به قابل اعتماد بودن خودر و کیفیت کلی در سه سال هست که در این زمینه لکسوس سالهاست اوله. اینم لینک زیر مربوط به سال 2016
http://www.jdpower.com/press-releases/2016-us-vehicle-dependability-study-vds
1395/4/8
الان تویوتا فنا پیداشون میشه
1395/4/8
بازار امریکا پر از مهاجرهای ممالک جهان سوم هست که همشون کیا وهیوندای اقساطی خریدن بدون بهره و توی نظر سنجیها اونو تایید میکنن والا خود امریکا ییها فقط وانت سوار میشن پرفروشترین ماشین امریکا هم وانت فورد f150 هست. زیاد به امار امریکا و مردمش نمیشه اعتماد کرد آمار فقط تو اروپا و دنیا اعتبار داره .
1395/4/9
ای بابا شما بعدا برین آمریکا پس چجوری می خواین فلوعنس بخرین؟تحویل نمی گیرن اونجا ماشینای فرانسوی رو!!!خب البته شما جیپ شهباز هم دارین پس می تونین جیپ گرندچروکی بخرین!!!والا همه جا که آمار آمریکا تو هر زمینه ای اعتبار داره و ابرقدرت هست!!!
1395/4/8
اونوقت ایرانی ها هنوز کره ای هارو با چینی ها مقایسه میکنن یا یکی مثل اقا حجت میگه کره ای اشغال راستی چرا من توی این لیست فرانسوی نمیبینم؟
1395/4/8
ماشین فقرای آمریکا همین کیا هست.
1395/4/9
ماشین فقرای ایران هم چینی!
با چینیت خوش باش داداش :دی
1395/4/9
اولا اینکه من متاسفم برای بعضی ها که به خودروهای کره ای همانند چینی ها نگاه میکنن. دوما این تست به فقیر و غنی کاری نداره فقط تعداد خرابی ها رو میگه. به این امید که همه با چشم باز به ماشین ها نگاه کنن نه از روی تعصب یا هرچیز دیگه ای
1395/4/9
وااااااااااي حالا يه عده كره اي سوار متعصب ميان ميگم ماشينمون با اصالت تَر از بنز و بي ام و پورشه و رنو و.....ايناس خدايا كمك متنا قشنگ بخونيد بعد نظر بدين
1395/4/9
البته فراموش نکنیم همین کیا هیوندای در بررسی های طولانی مدت دارای بالاترین هزینه نگهداری بودن به گفته امار همین سایت هاومجلات امریکایی واروپایی.
1395/4/9
مثل اینکه جنابعالی فراموش کاری یک بار دیگه به لیست نگاه بنداز بالاترین بی ام دبلیو و بعدش بنز بود هیوندای از برندهای معتبر انفنیتی و اکورا کمتر بود!!!!!!!!!!
1395/4/9
من نمیگم هیوندای و کیا از تویوتا و لکسوس و بنز و پورشه و ب ام و بهترن !!! ابدا اینطور نیست.
اما کیفیت موتوربندی و فنی سازی خودروهای هیوندای و کیا بی نظیره و واقعا میتونم بگم تویوتا هم جلوش کم میاره.
من دو سال هیوندای آزرا 2014 داشتم . تو این دو سال کوچکترین مشکلی در فنی این ماشین ندیدم.
موتوری بسیار نرم و روان و پرقدرت و کابین بی سر و صدا و آرام . به صراحت میگم که لذتی که توی این دو سال از
رانندگی با آزرا داشتم ، بسیار عالی بود . ولی حیف شد که مجبور شدم بفروشم . الانم فلوئنس دارم. بدک نیست
ولی عمرا به گرد پای آزرا برسه ...
1395/4/9
پيشرفت كره اي ها انقدر سريعه كه بزودي ميتونن دركنار ابر قدرتاي خودرو سازي قرار بگيرن البته همين الانم خيلي وقته كه فرانسوي هارو رد كردن و دارن نزديك ميشن به خودروسازي ژاپن
1395/4/9
یک دقیقه سکوت به خاطره سوختن دماغ بعضی ها.خخخ.دماغ سوخته خریداریم .
سخن بزرگان ؛ اب بریز اونجا که میسوزه تا التیام یابی
1395/4/9
میبینم که بعضیا خیلی دارن سرو صدا میکنن...یدونه کره ای باز نیومده کامنت بذاره ک کره ایا همچینن....
بعد ای ژاپنی بازا دوباره ریختن اینجا ک کیا و هیوندای رو قشر پایین میخرن و.... عاغا اصن من کاری ب قشر و پایه ندارم..سوال هم نمیکنم..ولی یه ذره اون مخت رو بکار بنداز ببین اصلا چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خو لامصب اگه کیا و هیوندای رو قشر پایین بخرن که تعدادشون زیادتر هم میشه نسبت به بقیه ماشینا

حالا اگه کره بعنوان بهترین خودروساز جهان هم انتخاب بشه بعضیا پیدا میشن که بگن اینا بخاطر آپشنای زیادی که میدن انتخاب شدن.....

لامصب کره داره با پورشه مقایسه میشه...حالا فک کن تویوتا کجا...پورشه کجا
1395/4/9
به تازگی آمار مربوط به کمترین خرابی در میان خودروهای ایران هم منتشر شده که در آن شرکت خودروسازی "ایران خودرو" توانسته به سلطه 50 ساله کمپانی "سایپا" پایان دهد.
براساس آمار، سال گذشته برای شرکت خودروسازی "ایران خودرو" حدود 246 خرابی به ازای 100 خودرو گزارش شده است که باعث شد در جایگاه دوم، پس از کمپانی "سایپا" با 244 خرابی به ازای هر 100 خودرو قرار بگیرد، ولی امسال این شرکت خودروسازی موفق شده با رساندن خرابی اتومبیل‌هایش به عدد 243، جایگاه نخست "سایپا" با 244 عیب به ازای 100 خودروی تولید شده را تصاحب کند.
1395/4/9
کیا و هیوندای در سطح ماشینهای اقتصادی کاملا با ماشینهای زاپنی قابل مقایسه هستند بله کیا هیچ ماشینی در حد لکسس نداره ولی کرولا با سراتو مقایسه میشه و حتی در مواردی برتره از نظر قیمتی هم چندان فرقی ندارن در ضمن اونور اب همه ماشینا قسطی عزیزم
1395/4/11
فکر کنم فقط توی ایران اونم فضای مجازی هست که ملت نمی خوان قبول کنن کره ایی ها توی ده سال قد چهل سال پیشرفت کردن.