موضوعات داغ

پژو 2008 با کیت بدنه اسپرت در بانکوک رونمایی شد، نگاه ویژه خودروسازی فرانسه به شرق آسیا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

این روزها نمایشگاه خودرو بانکوک در حال برگزاری است و خودروسازان مختلف نیز سعی دارند تا جدیدترین دستاوردهای خود را به مشتریان تایلندی معرفی کنند. شرکت فرانسوی پژو نیز تصمیم گرفته است تا حضور خود را در این منطقه از جهان گسترش دهد و با پژو 2008 تیون شده به نمایشگاه بانکوک آمده است.

نسخه تیون شده پژو 2008 در نمایشگاه بانکوک، با دو رنگ خاکستری و سبز روشن تزیین شده است که ترکیب متضاد و جالبی را در کنار یکدیگر پدید آورده‌اند. تغییراتی در بخش گلگیرها نیز قابل مشاهده است که بدنه را نسبت به گذشته حجیم‌تر کرده‌اند. بدنه خودرو نیز نسبت به حالت استاندارد عریض‌تر شده است که دلیل آن استفاده از سپر سفارشی با ورودی‌ها و خروجی‌های بیشتر هوا است.

پژو 2008

امضای جدید طراحی پژو شامل چراغ‌های LED‌ خطی شکل است که به موازات سپر کشیده شده‌اند. این مورد را در پژو 2008 تیون شده نیز می‌توان مشاهده کرد. علاوه برآن صفحات دیسک ترمز خودرو نیز به سبک خودروهای رالی رنگ آمیزی شده‌اند. پژو درهای جدیدی را برای قسمت عقب خودرو طراحی کرده است تا با گلگیر سفارشی این مدل سازگاری داشته باشند. در قسمت عقب نیز دیفیوزر بزرگ به همراه خروجی‌های دوگانه اگزوز جلب توجه می‌کند.

پژو 2008 هم‌اکنون در مالزی عرضه شده است و به زودی در تایلند نیز فروخته خواهد شد. این خودرو در مالزی با موتور 1.2 لیتری توربوشارژر بنزینی عرضه می‌شود که 130 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس شش سرعته آیسین نیز وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو پژو 2008 را برعهده دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد