موضوعات داغ

حرکت با ارزش رامک خودرو برای آتش نشان ها

عکس مطلب اول
کار کردن هیچ وقت از استرس و اضطراب خالی نیست، طبق آخرین آمارهای جهانی، پس از سربازان داوطلبان و ژنرال‌ها با 84.8 درصد، آتش نشانی با 60.6 درصد به عنوان دومین شغل پر استرس دنیا به شمار می‌رود که با خود اضطراب، ترس، تاسف، نگرانی و یا حتی مرگ را به همراه دارد، در این راستا رامک خودرو به پاس قدردانی از آتشنشانان و همچنین ادامه مسیر این مسئولیت اجتماعی، در یک حرکت قابل ستایش در مشهد تصمیم به تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران آتش نشان گرفته است.
این همایش روز پنجشنبه مورخ 21 مرداد ماه سال جاری در شانزدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد برگزار شده که با همراهی و همکاری نمایشگاه مشهد، سالن شماره B1 به رامک خودرو جهت تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات‌های آتش نشانی واگذار شده است.
در این همایش علی عزیزی مدیرعامل گروه صنعتی رامک خودرو ضمن سخن گفتن از مسئولیت‌های اجتماعی هرشرکت و ارگانی، عنوان کرد که شجاعت و از خود گذشتگی آتشنشانان بر هیچ کسی پوشیده نیست و تلاش آنان برای حفظ جان و مال مردم قابل ستایش است.
پس از سخنرانی مدیرعامل رامک خودرو، فیلمی از بیست و چهارمین شهید عملیات آتش نشانی تهران، یعنی شهید علی قانع که در جریان عملیات امداد و نجات آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان لاله خیابان پژوهنده به شهادت رسید. بر روی ویدیو پروژکتور سالن پخش شد که توسط روابط عمومی سازمان آتش نشانی تهیه شده بود.
پس از پخش ویدیو نیز دکتر ارکانی، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد پشت تریبون حاضر شد که به حرکت‌های خودجوش مردمی در راستای حمایت از آتشنشانان و همچنین افرادی که در این زمینه تلاش می‌‌‌کنند، اشاره داشت. در ادامه نیز ضمن تقدیر و تشکر از گروه صنعتی رامک خودرو برای برپایی چنین همایشی عنوان کرد که: گروه صنعتی رامک خودرو آغاز کننده یک حرکتی ملی و با ارزش است.
پس از دکتر ارکانی هم، آقای دولت آبادی معاوت عملیات آتش نشانی تهران و پس از وی، آقای تیموری مدیر منطقه 2 آتشنشانی مشهد پشت تریبون حاضر شدند.
گفتنی است که در این همایش 15 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران آتشنشانی حضور داشتند که به مدت 2 روز میهمان رامک خودرو و امام رضا (ع) در شهر زیبا و مقدس مشهد بودند. پس از پایان همایش نیز لوح تقدیر و جوایزی ارزنده توسط مدیرعامل گروه صنعتی رامک خودرو به خانواده شهیدان علی قانع، امید عباسی، جواد محمدی، علی خورشیدفر و جانباز علی پیرمراد و سعید ویرانی تقدیم گردید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/25
شما ماشيناي ملت رو به موقع تحويل بده به مشتريت احترام بزار از ماشين نزن نميخواد اداي آدم خوبارو دربياري.پول مردمو ميگيرين بهشون ميگي ٤ ماهه ماشين تحويله ١ سال طولش ميدي سود بيشتر كني.از هرچي آدم متظاهره اينشكليه بدم مياد
1395/7/11
واقعا متاسفم که امثال این شرکتهای متقلب و کلاه بردار دوتا حرکت نمایشی را تو بوق و کرنا می کنند که تظاهر به خوب بودن کنند. دوست دارم بپرسم دزدی کردن و حق الناس فقط معنیش اینه که دستت رو توی جیب کسی بکنی یا شماها که به اسم 4 ماه یکسال پول مردمو نگه میدارین و اصلا هم پاسخگو نیستید.
البته از ماست که بر ماست تا زمانیکه من از این کلاهبردارا ماشین میخرم هیچ کس هم نیست که جوابگوی مردم باشه این اتفاق تکرار میشه
آی مردم خواهش میکنم ازشون خرید نکنید تا بفهمند وقتی به مشتری احترام نمیگذارن نتیجه اش چی میشه