موضوعات داغ

نوای سحرانگیز تلیسمان در تالار وحدت نواخته شد

عکس مطلب اول
سرانجام پس از ماهها انتظار، رنو تلیسمان در ایران رسماً رونمایی شد.
شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه با همکاری شرکت رنو پارس، عصر دیروز 4 مهر 1395 طی مراسم باشکوهی از جدیدترین خودروی رنو درکشور با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با مدیران مجموعه نگین خودرو رونمایی کرد.
این مراسم در سانس دوم در ساعت 20 با حضور سفیر کشور فرانسه و 300 مهمان ویژه در سالن آمفی تئاتر رودکی ادامه یافت. در ابتدا پیمان کارگر مدیر عامل رنو پارس و جمشید حسینی مدیر عامل نگین خودرو، درخصوص تبیین اهداف شرکت رنو در ایران و تعیین محوریت فعالیت های شرکت نگین خودرو بمنظور جلب رضایت بیش از پیش مشتریان به ایراد سخنرانی پرداختند و سپس با ورود رنو تلیسمان با ابهت بی نظیر و زیبایی چشم نواز بروی صحنه، معرفی کامل محصول برای حاضرین در سالن انجام شد.
در پایان گروه ارکستر موسیقی استاد شهرداد روحانی با اجرای فوق العاده حرفه ای 5 قطعه موسیقی از هنرمندان مشهور ایران و جهان، با ایجاد لحظاتی لذتبخش و با شکوه نظر مدعوین را بسیار بخود جلب نمود.
اواخر سال 2015 رنو محصول جدیدش را با نام «تلیسمان» (به معنای سحر و جادو) به جهانیان معرفی کرد که با استفاده از پلتفرم جهانی CMF-CD و محصول مشترک رنو و نیسان است. خلق تلیسمان برای آن بود تا مشتریان خودروهای نیمه‌لوکس را جذب رنو کند؛ کاری که قبلا باید رنو لتیتیود و لاگونا انجام می‌داد، ولی به دلایلی میسر نشد و حالا به تلیسمان واگذار شده است.
قیمت پایه برای رنو تلیسمان 165 میلیون تومان و برای مدل فول آپشن 179 میلیون تومان اعلام شد. فروش قطعی رنو تلیسمان از هفته دوم مهرماه آغاز خواهد شد. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

15 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/6
واقعا متاسفم که ارکستر ملی یک کشور برای رونمایی یک خودرو اجرای کار میکنه ! .. فقط باید تاسف خورد
1395/7/6
همچین میگین ارکست سمفونیک ملی که انگار زبونم لال از مسجد صحبت میکنید .چهارتا ساز میزنن توش یه نفرهم میخونه .اینقدر مسائل رو بزرگ نکنید
1395/7/6
هیکل پفکی داره، مثل فورد تاروس. اما در قیاس با رقیباش فقط آکورده که می تونه باهاش رقابت کنه. تالیسمان تکنولوژی خیلی خوبی داره. البته من به همه توصیه می کنم که خودروهای هیبریدی رو ارجحیت بدنبه بنزینیا ولی با این حال، 150-180 رو می فروشه در قیاس با رقیباش و فقط طرفدارای متعصب کمری هستن که شاید نرن طرف این رنو که خب در بعضی موارد هم حق دارند خصوصا اونایی که نوع هیبریدیش رو دارند. کمری خودروی خیلی کم خرجی هست.
1395/7/6
عهههههههه تالار وحدت از اين كارا هم انجام ميده من فكر كردم تالار وحدت فقط براي تشيع هنرمندانه
1395/7/6
تلیسمان ماشین خوبی به نظر میرسه.اما منظور از ابهت بی نظیر دقیقا چیه؟
1395/7/6
واسه چي جو الكي ميدين اين همه ادم بودن سفير فرانسه بوده ايشون هم افتخار دادن رفتن
1395/7/6
حالا میشه فهمید چرا کمری هیبرید یکدفعه اینقدر گران شد.
1395/7/6
آقا من دیروز رفتم توی نمایندگی بلوار ارتش دیدمش یک آبی کاربنی خوشگل اونجا بود. ماشین طراحی بدنه زیبایی داره انصافن، توی ابعاد بدنه از سونوتا کوچیکتر هست اما از مگان بزرگتر. چراغ ها طراحی خیلی زیبا و منحصر به فردی داشت. دید جلوی این ماشین هم مثل گرنجور و اوپتیما بسته ست ولی به خاطر کاپوت برجسته بخشی از کاپوت رو میشه دید. اندازه کابین خیلی بزرگ نیست اما کوچیک هم نیست شرمنده از مثالی که میزنم اما اندازه کابین در حد ۴۰۵ هست . کنسول خیلی ساده ست چون که بیشتر دکمه ها حذف شدن و از مونیتور کنترل میشن. صندوق طول زیادی داره که نسبت به بدنه خیلی بزرگه اما ارتفاع صندوق نسبت به طولش کمه. اما آقا من به شخصه کیفیت خاصی توی کابین متوجه نشدم یعنی از نظر من کیفیت داخل کابین با کره ای در یک حد بود که بالاتر نبود حتا درز کنسول وسط نمونه خیابون ارتش روی هم، هم نبود. ماشین نمایشگاه از الان بخش های روشن رو دری هاش تا حدی رنگ کثیفی گرفته بود.
برآورد من اینه که به خاطر ابعاد مناسب که نه چندان بزرگ و نه چندان کوچیک هست و ظاهر زیبا و آپشن های زیاد و کاربردی فروش خوبی خواهد داشت و قیمت ماشین با مدل ۲۰۱۷ بالاتر هم خواهد رفت و این قیمت موقتی هست.
1395/7/7
ابهت بی نظیر !!! طراحی خوبی داره ولی این کلماتی که شما داری به کار میبری برای کانسپت ها و یا ماشین های واقعا زیبا و تک استفاده میشه نه یه ماشین کلاس متوسط جهانی !! واقعا چقدر ما عقب موندیم از دنیا...
1395/7/7
اخر کج سلیقگی بود اینکار نمیدونم چرا اینقدر شعور اندکی دارن این رنویی ها منگولن گمونم
1395/7/8
درسته که میگن این ماشین سیستم 4control داره؟
1395/7/8
جالبه ارکستر ملی ایران تو این مراسم چند قطعه موسیقی اجرا کرده
یه شرکت داخلی میخواد یه ماشین خارجی وارد کنه و با قیمت 180 میلیون تومان بفروشه به طبقه مرفه مردم ایران و ما جشن گرفتیم.
1395/7/9
2 تا مرد نبود روکش ماشین رو بردارن ؟؟؟!
1395/7/9
برو بابا توام اومد تو سایت تخصصی خودرو ...
1395/8/11
لطفا بررسی ویدئویی این ماشینو هر چه زودتر انجام بدین
میخوام بگیرمش
خیلی ممنونم